پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۱۵۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور و قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در کشور به هیچ وجه حذف نخواهد شد.
شعار سال:  آقای دکتر منصور کبکانیان افزود: البته نحوه پذیرش دانشجو در این دو مقطع را هم اصلا قبول نداریم. وضع موجود هم اشکالات زیادی دارد که باید اصلاح شود.
 
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها مخصوصا دانشگاه‌های مطرح و مادر کشور به شیوه پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مخصوصا دکتری تخصصی انتقادات جدی دارند.
 
قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی معتقدند سطح دانشجویان دکتری وارد شده به دانشگاه از طریق کنکور پایین است و این دانشجویان صلاحیت‌های لازم را ندارند.
 
آقای کبکانیان گفت: این انتقادات باعث شد که یک اصلاحیه جزئی برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعمال شود.
 
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور افزود: به این صورت که یک حد نصاب برای پذیرش دانشجوی مقطع دکتری گذاشته شد و دانشگاه‌ها در تعیین این حد نصاب اختیار داشته باشند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار:   13 آذر  1399  ، کدخبر:2941826 ، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
واقعا کنکوردر این دو مقطع به شدت نیاز هست و باید هم باشه با توجه ب اینکه پسر ها یکسال وقت دارم فرصت مناسبی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
در زمینه کنکور دکتری و خصوصا مصاحبه اون باید یه تجدید نظر کلی صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین