پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
قوانین سنتی مدیریت شبکه بهداشت که هیچگاه از ظرفیت حداکثری تربیت دانشجو در دانشگاه‌ها استفاده نکرد، در بازی جدید خود با منع قانونی بکارگیری دانش آموختگان بهداشت به بهانه بومی بودن، موجی از نارضایتی را بوجود آورده است. مدیریت سنتی جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت هنوز برای این سوالات پاسخی ندارد. گویا هزینه هنگفت تربیت بهورز از مدرک دیپلم و زیر دیپلم بر نظام سلامت ارزشمندتر از استفاده از دانش آموخته دانشگاهی است که راه جذب او را گرفته ایم.

شعار سال:چندین مخاطب این رسانه که مدرک کارشناسی بهداشت دارند در پیام های متعدد، نبود نامشان در سامانه سیب یک روستا را مانع جذبشان بعنوان بهورز دانسته اند. از طرفی دیگر با اینکه برخی از این دانش آموختگان، فاصله محل زندگیشان چند کیلومتر تا روستای مدنظر فاصله دارد، با قانون مضحک زیر مجموعه مرکز جامع سلامت نبودن، نتوانسته اند جذب شوند. اینها همه در حالی است که از فرد تعهد گرفته میشود چندین سال باید در روستا ساکن باشد. حال که از فرد تعهد میگیرند عجیب است چرا مانع پذیرش دانش آموختگان دانشگاه میشوید که میتواند بعد از جذب در روستا ماندگار شود؟

مدیریت سنتی جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت هنوز برای این سوالات پاسخی ندارد. گویا هزینه هنگفت تربیت بهورز از مدرک دیپلم و زیر دیپلم بر نظام سلامت ارزشمندتر از استفاده از  دانش آموخته دانشگاهی است که راه جذب او را گرفته ایم.

سکوت چندین ساله جدب نیروی انسانی وزارت بهداشت به این سوالات ادامه دارد. همان سکوتی که باعث پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کاردانی بهداشت و سلامت دهان و دندان شدند و هرچه فریاد زدیم به ما انگ سیاسی زدند و حال صدها دانش آموخته کاردانی بدون کنکور بدون جایگاه شغلی رها شدند.

مدیریت سنتی جذب نیروی انسانی را اصلاح کنید...

 

پایگاه تحلیلی- خبری  شعار سال، برگرفته از پایگاه متخصصین بهداشت ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
وزارت بهداشت هم داره تحت فشار نيروي سنتي خودش كارهايي ميكنه كه در شان پزشكي نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین