پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
شهردار تهران گفت: امیدوارم سالم‌ترین و متخصص‌ترین‌ها در شورای شهر حضور یابند و اگر در دوره‌ای از مدیریت شهری اتفاق خاصی افتاده نتیجه راهبرد‌های مدیران شهری بوده است.
شعار سال: پیروز حناچی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به روز شورا‌ها گفت: در زمان فعالیت شورا‌ها تلاش شده که شهر با خرد جمعی همچنین نمایندگی وجدان عمومی در حوزه شهری اداره شود.
 
اتفاقات خاص نتیجه تعیین راهبرد‌ها و نظارت مدیران شهری است

وی با اشاره به اینکه فعالیت شورا‌ها در دوره‌های مختلف نتایج متفاوتی از عملکرد اعضای شورا یادگار می‌گذارد گفت:‌ اگر در دوره‌ای اتفاق خاصی افتاده نتیجه تعیین راهبرد‌ها و نظارت مدیران شهری بوده است.

شهردار تهران گفت: امیدوارم در کشور عرصه‌ای باز شود که متخصص‌ترین، سالم‌ترین و بهترین‌ها در شورا حضور پیدا کند و در انتخابات پیروز شوند.

حناچی گفت: اگر در عرصه انتخابات اقدامی نکنیم تا بهترین‌ها انتخاب نشوند نمی‌توانیم شورا‌ها را به جهت عملکرد آن‌ها شماتت کنیم.

وی بیان داشت: ان شالله در دوره جدید که پیش رو داریم با کیفیت و محکم‌تر از قبل اعضای جدید شورا‌ها را داشته باشیم به خاطر تاثیر مستقیمی که روی کیفیت زندگی مردم در شهر‌ها و کلانشهر‌ها خواهد داشت.
 
تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۱۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین