پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهاد‌های خود درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ را ارائه کنند.
شعار سال: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از اینکه رییس جمهوری لایحه بودجه ۱۴۰۱ را به هیات رییسه مجلس تقدیم کرد، «محمدباقر قالیباف» در سخنانی گفت: این بودجه هم بودجه دولت است هم بودجه ملت و لازم است به نکاتی که رییس جمهور به حق در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از قبیل اصلاح ساختار بودجه، کنترل نقدینگی و تورم و شفاف‌سازی آن اشاره داشتند توجه شود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه تکثیر خواهد شد و در اختیار همه نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی قرار می‌گیرد. سپس نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کنند. کمیسیون برنامه و بودجه هم ۱۵ روز فرصت بررسی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بعد از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه، ۱۵ روز در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت تقاضای کمیسیون تلفیق فرصت کمیسیون تلفیق برای بررسی بیشتر به مدت ۱۵ روز دیگرتمدید می‌شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با همکاری مجلس و دولت برای بررسی لایحه بودجه و انجام کار کارشناسی دقیق فرآیند تدوین لایحه بودجه برای سال آینده محقق شود و شاهد اثرگذاری آن در مدیریت و دولت جدید باشیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۵۷۴۲۰۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین