پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
یکی از مشکلات و نارضایتی‌های عمده مردم از مترو تهران، بحث دستشویی‌های آن است. مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اخیرا خبر از راه اندازی ۱۲ اتاق کودک‌وکادر فعال در شبکه مترو، داده است. خدمت این مدیر عزیز باید عرض شود که اتاق مادر و کودک را بی خیال، به فکر راه اندازی دستشویی و حل مشکل مردم باش.
شعار سال: مهدی شایسته اصل گفت: بانوان شهر تهران به مترو اعتماد دارند و عبور مرورشان از طریق شبکه مترو انجام می‌شود و قصد داریم که در دوره جدید تغییر رویکردی در این حوزه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه اتاق مادر و کودک در گذشته وجود داشته، اما به تعطیلی کشانده شده است، افزود: در حال حاضر ۱۲ اتاق کودک و مادر در شبکه مترو وجود دارد. قصد داریم که ۱۰ اتاق کودک و مادر دیگر با کاربری آماده برای مادران به ایستگاه‌های مترو اضافه کنیم.

شایسته اصل درباره طراحی جدید واگن ویژه بانوان نیز گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متروی ۸ کشور پیشرفته دارای واگن ویژه بانوان هستند. واگن‌های ویژه بانوان در مترو تهران هم وجود دارند، اما تلاش می‌شود که این موضوع به نهایت خودش برسد. باید شرایطی ایجاد شود تا به لحاظ فرهنگی اتفاقات خوبی از سمت مسافران آقا رخ دهد.

وی در پایان بیان کرد: البته بخشی از این اتفاقات نیز به مسئولیت مترو برمی‌گردد و باید کمک شود تا ناوگان خلوت‌تر باشد و آقایان امکان استفاده از ناوگان در زمان اوج سفر را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان ابراز امیدواری کرد که وعده‌هایی که امروز در برابر نمایندگان مجلس و شهروندان داده شد، محقق شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری همشهری آنلاین ، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۲۹۲۰، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین