پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ناصر امانى عضو شوراى شهر تهران اظهار داشت: تعداد سوله هاى بحران در تهران به اندازه کافى نیست و متاسفانه در همان سوله هاى جدید هم تاریخ مواد غذایى گذشته و فاسد است و به روز نشده است همچنین تعدادى از این سوله‌ها هم استفاده اى جدا از کاربرى خود دارد.

شعار سال: امانى گفت:متاسفانه در سوله‌ها تاریخ مواد غذایى گذشته و فاسد است، تعدادى از این سوله‌ها هم استفاده اى جدا از کاربرى خود دارد.

ناصر امانى عضو شوراى شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره سازمان مدیریت بحران به ایمنى توجه بسیار زیادى داشته و به تازگى قرارگاهى هم براى بحث بحران و ایمنى راه اندازى کرده است که ریاست آن با شهردار است و حرکت بسیار پسندیده اى است.

وى افزود: این کار خوب وقتى نتیجه مى دهد که خروجى هاى آن را در سطح شهر ببینیم، به نظر من یکى از اقدامات این است که باید تکلیف سوله هاى بحران در پایتخت روشن شود قرار بود در هر محله یک سوله بحران وجود داشته باشد.

عضو شوراى شهر تهران بیان کرد: تعداد سوله هاى بحران در تهران به اندازه کافى نیست و متاسفانه در همان سوله هاى جدید هم تاریخ مواد غذایى گذشته و فاسد است و به روز نشده است همچنین تعدادى از این سوله‌ها هم استفاده اى جدا از کاربرى خود دارد.

امانى یادآور شد: سوله‌ها باید آماده بهره بردارى شود، اما شهردار تهران هیچ گزارشى به ما ارائه نکرده است و اطلاعاتى نداریم، تهران یک شهر ناایمن است و در معرض سیل، طوفان و زلزله است که شهردارى باید توجه کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۸۰۶۲۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین