پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۷۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان گفت: باید حداقل ۳۰ سوله مدیریت بحران در استان تهران احداث شود .

شعار سالمحمد حسین مقیمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که در محل استانداری تهران و با موضوع زلزله کرمانشاه و پیشگیری از خسارات زلزله برگزار شد، طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم آمادگی استان تهران در مواقع بحران گفت: فرمانداران موظف به تامین تمامی زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز برای اقدامات به هنگام در مواقع بحرانی هستند.

وی اضافه کرد: باید هماهنگی های لازم میان تمام دستگاه ها برای برخورداری از مدیریت مناسب و بهره مندی از تمام امکانات در مواقع بحران فراهم شود، که فرمانداران موظف به مدیریت این هماهنگی ها در شهرستان محل خدمت خود هستند.

استاندار تهران براحداث پارک ها و سوله های مدیریت بحران در این استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران موظف به شناسایی بافت فرسوده و نیز اقدام لازم برای مقاوم سازی ساختمان های فرسوده در شهرها و روستاها هستند.

مقیمی با اشاره به کمبود سوله مدیریت بحران در استان تهران گفت: باید حداقل ۳۰ سوله در استان تهران احداث شود و نظارت دقیق بر احداث این سوله ها نیز بر عهده فرمانداران است.

نماینده عالی دولت در استان تهران همچنین با بیان این که از این پس فقط ساختمان های مقاوم در استان ساخته شود، گفت: آموزش نیروی انسانی سبب پیشگیری از وقوع خسارات شدید در زمان زلزله خواهد شد.

ویکمک به بازسازی منطقه زلزله زده قصر شیرین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را خواستار شد و از کمک های انجام شده به زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار رضایت کرد.

بر اساس این گزارش، درجلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران، تعدادی از فرمانداران شهرستان های این استان،معاونین استاندار و دیگر اعضا شورا حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:4168360، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین