پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
در روز‌های گذشته فردی با نام اردشیر آرش بدون دارا بودن هیچ سابقه مدیریتی کلان صرفا به دلیل ارتباط و فشار‌های نماینده مجلس به عنوان سرپرست یکی از مهمترین هلدینگ‌های بانک ملت شد! به دلیل نبود هیچ رزومه کافی در سوابق اقای آرش در مراسم تودیع و معارفه نصراصفهانی، رییس هیئت مدیره بانک ملت تعهد، اخلاق مداری، علم و تجربه و آشنایی به علم روز را از مهمترین دلایل انتصابش نام برده است.

شعار سال: فردی با نام اردشیر آرش بدون دارا بودن هیچ سابقه مدیریتی کلان صرفا به دلیلی ارتباط و فشار‌های نماینده مجلس به عنوان سرپرست یکی از مهمترین هلدینگ‌های بانک ملت شد!
اردشیر آرش عضو ستاد دانشجویی نیکزاد بدون هیچ سابقه مدیریتی کلان، مدیرعامل مهمترین هلدینگ بانک ملت شد! زنده باد آرش، زنده باد نیکزاد و زنده باد بانک ملت؟

اما تلخ ماجرا انجاست که به دلیل نبود هیچ رزومه کافی در سوابق اقای آرش در مراسم تودیع و معارفه نصراصفهانی، رییس هیئت مدیره بانک ملت تعهد، اخلاق مداری، علم و تجربه و آشنایی به علم روز را از مهمترین دلایل انتصابش نام برده است.

این درحالیست که با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات فعالیت برخی نمایندگان مجلس برای انتصاب نزدیکان خود در شرکت‌های با نفوذ و قدرت بالا بیش از گذشته شده است که نیازمند توجه و دقت بیشتر نهاد‌های امنیتی در این ایام است.

هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت مدیریت و مالکیت شرکت‌های توسعه بازاریابی و فروش ماد، ساختمانی بانک ملت، بانک قرض الحسنه مهر، تدبیر ملت، چاپ بانک ملت، مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح، راهبری صنایع بهساز، طرح و اندیشه بهساز ملت، واسپاری ملت، آزاد راه تهران-ساوه، ریسندگی و بافندگی بهریس اصفهان و خانه سازی ایرداک را دارا می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اصلاحات نیوز، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۶۹۸۸، eslahatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین