پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
سخنگوی شهرداری تهران ضمن اشاره به حضور رئیس‌جمهور در آیین افتتاح ۴ ایستگاه متروی تهران گفت: پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های مذکور تا پیش از دوره ششم مدیریت شهری، ۶۰ درصد بوده و برای ساخت آن‌ها ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.رقمی که تعجب حیلی ها را باعث شده و نیازمند حسابرسی دقیق با رویکرد صیانت از بیت المال است. با حضور رئیس‌جمهور ۳ ایستگاه شهران، کوهسار (شهید علی وردی) و شهر زیبا از خط ۶ و ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ متروی تهران به بهره‌برداری رسید.مجموع طول ایستگاه‌های مذکور به ۸.۵ کیلومتر می‌رسد که عملیات اجرایی آن‌ها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

شعارسال: عبدالمطهر محمدخانی، درباره افتتاح‌های حوزه حمل‌ونقل در پایتخت اعلام کرد: در هفته سوم مهرماه، افتتاح‌های شهرداری تهران با فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در قالب هفتاد و پنجمین شنبه «امید و افتخار» آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی،  سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۴ ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ متروی تهران نیز به شهروندان تحویل داده می‌شود.

افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت با حضور رئیس‌جمهور + هزینه کرد شش همت برای ۴ ایستگاه ؟

وی در خصوص اهمیت پروژه بزرگراهی شهید بروجردی افزود: این پروژه به طول ۳.۷ کیلومتر، به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به آزادگان حائز اهمیت است و چالش بن‌بست رو به شمال امتداد آزادراه تهران ساوه را پس از ۱۳ سال از بین برد.

*افتتاح ۴ ایستگاه جدید در خطوط مترو پایتخت

محمدخانی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات افتتاح ۴ ایستگاه مترو در تهران عنوان کرد: روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲، با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران پایتخت، ۳ ایستگاه شهران، کوهسار (شهید علی وردی) و شهر زیبا از خط ۶ و ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ متروی تهران به بهره‌برداری خواهند رسید. مجموع طول ایستگاه‌های مذکور به ۸.۵ کیلومتر می‌رسد که عملیات اجرایی آن‌ها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

سخنگوی شهرداری تهران درباره هزینه‌های ساخت ۴ ایستگاه جدید توضیح داد: برای ساخت این ۴ ایستگاه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده است. برای پروژه ایستگاه متروی میدان کتاب حدود هزار میلیارد تومان و ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار در مجموع حدود ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی درباره میزان پیشرفت فیزیکی ۴ ایستگاه مذکور از شبکه متروی تهران یاد آور شد: میانگین درصد پیشرفت فیزیکی هر ۴ ایستگاه تا قبل از این دوره مدیریت شهری، حدود ۶۰ درصد بوده و اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار دارند.

افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت با حضور رئیس‌جمهور + هزینه کرد شش همت برای ۴ ایستگاه ؟

محمدخانی در پایان ضمن ابراز امیدواری از توسعه ناوگان حمل‌ونقل و استمرار افتتاح‌های مرتبط تا پایان سال گفت: جبران عقب‌ماندگی‌ها و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری است و با توجه به تأمین منابع مالی لازم و پیشرفت مطلوب سایر پروژه‌های این حوزه، به افتتاح‌های گسترده سال جاری متمرکز بر بخش حمل و نقل امیدواریم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17مهر1402، کدخبر: 1402071711669، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین