پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باید به جد اجرایی شود چراکه در پایان سال عملکرد دستگاه ها توسط وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفته و کوتاهی دستگاه ها در این رابطه مشخص می شود.
شعارسال: محمد جواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که بعد از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت پیگیری دستگاه ها برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری افزود: طبق گزارش سفرهای استانی تاکنون 68 درصد مصوبات محقق شده بنابراین در البرز نیز تا پایان سال باید حداقل 600 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص پیدا کند.

وی بر لزوم پیگیری موضوع پساب استان تاکید کرد و ادامه داد: در این رابطه برای بخش کشاورزی و صنایع استان نیاز به اختصاص پساب تصفیه شده وجود دارد که برای دریافت مجوز ها سازمان محیط زیست مهمترین نقش را ایفا می کند.

کولیوند گفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت نسبت به شفاف سازی آمار تعداد واحدهای صنعتی و جزئیات عملکرد آنها اقداماتی صورت گرفته ولی نیاز است که در این رابطه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز مشارکت داشته باشد تا آمار تجمیع شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز به میزبانی البرز افزود: در این زمینه اقدامات شایسته ای صورت گرفت و انتظار می رود که مسئولان استان در ابعاد مختلف ضمن حضور در نماز جماعت دستگاه ها نسبت به ترویج فرهنگ نماز اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اشاره کرد و گفت: پژوهشگران با موانع متعددی مواجه هستند از این رو در مجموعه استان با توجه به اهمیت امر نسبت به بررسی آنها اقدام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه خبری البرز، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 50969 ، www.khabar31.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین