پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروز از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۶ در تمام جاده‌های استان ادامه دارد.
شعارسال: حسن شکوری نسب اظهار کرد: در این طرح ۱۰۲ نفر نیروی امدادی در پایگاه‌های امدادی و دو هزار و ۱۴۲ نفر روز نیروی انسانی در پایگاه‌های امدادی مستقر می شوند.

شکوری نسب افزود: همچنین در طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروز، ۱۳ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت، سه پایگاه سیار و هشت پایگاه شهری کشیک، آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه در طرح امداد و نجات ایام نوروز، یک فروند بالگرد برای ارائه خدمات هوایی در خراسان شمالی به‌صورت آماده‌باش است، افزود: همچنین ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۹ خودروی نجات و یک موتور آمبولانس در مناطق مختلف استان در این طرح به صورت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد: برای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۱۸ ایستگاه سلامت برای اندازه‌گیری فشارخون و ارائه خدمات به مسافران و هشت فضای دوستدار کودک، هشت خیمه نماز در مناطق مختلف خراسان شمالی در این ایام نوروز در نظر گرفته‌شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918917 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
چرا در این حوزه ما اینقدر ضعیف هستیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین