پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا ساعت ۱۴ شنبه، شش نفر در خراسان شمالی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم، ثبت نام کردند.

شعار سال: با اعلام آغاز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح شنبه، شش نفر از داوطلبان نامزدی دهمین دوره مجلس شورای، با حضور در ستاد انتخابات مرکز استان، فرم های ثبت نام را تکمیل کردند.

تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ آذرماه ۹۴، در میان ثبت نام شدگان دو نماینده سابق شهرستان بجنورد که نمایندگی مردم این شهرستان را در دوره های اول و ششم مجلس شورای اسلامی برعهده داشته اند، دیده می شوند.

عباس مظفر نماینده مردم شهرستان بجنورد در دوره اول مجلس شورای اسلامی و رمضان وحیدی نماینده دوره ششم مجلس، از جمله کسانی بودند که در روز نخست ثبت نام با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان بجنورد، نام خود را در لیست داوطلبان مجلس دهم ثبت کردند.

۶ نفرداوطلب نمایندگی مجلس در خراسان شمالی ثبت نام کردند

همچنین چهار نفر از داوطلبانی که امروز به جمع داوطلبان ثبت نام شده در این استان پیوستند عبارتنداز از آقایان علی قربانی، علی اکبری، محمد رضا لنگری و مهدی غلامی.

براساس تماسبا فرمانداران شهرستانهای شیروان و اسفراین امروز هیچ داوطلبی برای شرکت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای مذکور ثبت نام نکرده است.

بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه به مدت یک هفته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های تابعه این استان ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3003786 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین