پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: باید سیاست های تنبیهی و تشویقی مناسب برای ترغیب مالکان به ایمن سازی در نظر گرفته شود.

شعارسال: عبدالرضا هاشم زایی با هشدار نسبت به وجود بناهای پرخطر و ناایمن تجاری در خیابان جمهوری، گفت: طبق شنیده ها هر چند مهلت قضایی تعدادی از این بناها به پایان رسیده است اما همچنان برخی از مالکان نسبت به هشدارها بی توجه هستند این در حالی است که جان و سلامت کارگران در معرض تهدید جدی قرار دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم به کارگیری مقرارت و الزامات سختگیرانه برای مالکان بناهای تجاری ناایمن خیابان جمهوری، تصریح کرد: سیاست های تنبیهی و تشویقی مناسب برای ترغیب مالکان به رعایت استانداردها و ایمن سازی ساختمان ها باید در دستور کار دستگاه های مسئول قرار گیرد.

وی با یادآوری اینکه ساختمان های پرخطر خیابان جمهوری باید هر چه سریع تر ایمن سازی شود، تصریح کرد: با بی توجهی نسبت به ایمن سازی باید شاهد وقوع تکرار حوادثی مانند پلاسکو باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با تاکید بر لزوم ورود جدی شهرداری، شورای شهر و وزارت راه و شهرسازی به موضوع بناهای پرخطر خیابان جمهوری، گفت: هر قانون و مصوبه ای که در جامعه اجرا می شود در ابتدا مقاومت هایی را با خود به همراه دارد البته مقاومت برخی مالکان بناهای ناایمن خیابان جمهوری نسبت به مقاوم و ایمن سازی ممکن است به از دست دادن جان مردم منتهی شود بنابراین باید در این رابطه نسبت به پلمب و تخلیه این بناها اقدام کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کدخبر: 354324، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین