پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
کارشناس تجارت گفت: در اثر توقف ثبت سفارش خودرو، بسیاری از خودروهای خارجی، افزایش دو برابری قیمت را تجربه کرده اند.

شعار سال: موید حسینی صدر کارشناس تجارت در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: تا یک سال پیش هر فرد یا شرکتی که تمایل به توقف ثبت سفارش خودروهای خارجیداشت می توانست به این امر اقدام کند اما با توقف این سامانه، دیگر این ثبت سفارش امکان پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: این روند موجب شدتا در برخی حوزه‌ها ، رانت اطلاعاتی به وجود آید و افرادی حاضر شوند به خاطر اطلاعاتی که منافعشان را تضمین می کند، پول‌های کلانی پرداخت کنند.

اینکارشناس تجارت تصریح کرد:در این میان، افرادی که از رانت اطلاعاتی برخوردار شده اند، یک شبه میلیونر شده و آنهایی که اطلاعاتی ندارند، محکوم به ورشکستگی هستند.

وی در پایان با بیان تاثیر منفی توقف ثبت سفارش خودرو برقیمت خودروهای خارجی، تاکید کرد: بسیاری از خودروهای خارجی افزایش دو برابری قیمت را در چند ماه گذشته تجربه کرده اند و این موضوع موجب ناپایداری در بازار خودرو کشور شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کدمطلب:۶۳۲۶۹۷۹، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین