پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
واقعا خجالت نمی‌کشی جناب آقای دکتر علی عسگری؟ واقعا شرم نمی‌کنی؟ تویی که دو ریال سواد و تجربه و صلاحیت حضور در پستی که به شما پیشنهاد شده را نداری، از باند‌های فساد و ثروت و قدرت حرف می‌زنی؟ آن‌ها پیشنهاد کردند، تو چرا پذیرفتی؟ می‌خواهی ببینی چقدر پیاده کار هستی، یک دانشگاه را انتخاب کن تا چند تا دانشجوی نفت را بیاوریم تا با شما مناظره کنند. فعالان حوزه رسانه ما را می‌شناسند. نه مزدوریم و نه جیره و مواجب بگیر. مستقلیم، توسعه گرا هستیم و فساد ستیز. به اصطلاح گام دوم انقلابی هستیم. از عاقبتت می‌ترسیم جناب علی عسگری. در تاریخ جمهوری اسلامی، درس عبرت خواهی شد دکتر. خیلی گفتیم و شما نشنیدی. گویا صدای زنگ پتروشیمی بد گوشَت را پر کرده.
شعار سال: دکتر علی عسگری در پاسخ به خبر استعفای خود مدعی شده است که خبر استعفای من توسط باند‌های قدرت و ثروت منتشر شد! این در حالی است که یکی از رسانه‌هایی که اقدام به انتشار خبر استعفای علی عسگری کرده، باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما بود. خبرگزاری که تا چندماه پیش خود جناب علی عسگری مدیر آن بوده است.

امان از فریبندگی دنیا. امان

واکنش باند‌های فساد قدرت و ثروت به برچسب‌های جناب علی عسگری!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین