پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
بخشی از نیرو‌های درونی نظام متاسفانه بدلیل پاره‌ای تندروی‌ها و کند روی ها، صرف خنثی سازی همدیگر می‌شود. حسن عباسی به سلبریتی‌های ورزشی و هنری می‌تازد و فوتبالی‌ها را زیر سوال می‌برد و طرف مقابل هم در پاسخ، کنگره برپا می‌کند و مقابله می‌نماید. آیا گام دوم انقلاب، جای میدان دادن به این تقابل هاست؟ چرا نباید توان مان صرف سازندگی‌ها در میادین عمل شود و این حجم نیازمند شو و تبلیغات هستیم؟ چرا باید به راحتی اجازه برچسب زدن‌های متقابل و عدول از حوزه قوانین اساسی و تاکیدات دینی را داشته باشیم؟ آسیب شناسی با هر سه رویکرد اصلاحی، تربیتی و توسعه‌ای مطرح شده توسط شما خوب است، اما تقابل در هیچ شرایطی پسندیده نیست.
شعار سال: دومین کنگره ملی ۵۱۳۵ شهید ورزشکار، دوشنبه ۱۸ مهر در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی و با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه، حمید سجادی وزیر ورزش و مدیران و جامعه ورزش کشور برگزار شد. در این مراسم، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، سینا کلهر معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاونت امور بانوان وزارت ورزش، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، وحید یامینی پور معاون امور جوانان وزارت ورزش، سردار میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، کیومرث هاشمی و محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس، غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان و جامعه ورزش کشور نیز حضور داشتند.
 
کنگره شهدای ورزشکار چرا تشکیل شد دکتر حسن عباسی؟
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این کنگره اظهار کرد: توفیقی نصیب ما شد تا به اتفاق اعضای این کنگره به محضر رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی شرف‌یاب شویم. قهرمانان ارزنده میهن با تقدیم ۵۱۳۵ شهید والامقام، واژه پهلوانی را معنا بخشیده و به دنیا ثابت کرده‌اند می‌توان از سکو و مدال گذشت و بی‌نشان جاودان شد.

تعداد بازدید : 11
کنگره شهدای ورزشکار چرا تشکیل شد دکتر حسن عباسی؟
 
ما فقط یک سوال از دکتر حسن عباسی می‌پرسیم، آیا آسیب شناسی با رویکرد ایجاد تقابل، ارزش اصلاحی، تربیتی و یا توسعه‌ای دارد؟ گفتمان سازی در این حوزه، مقید به رعایت چه اصولی باید باشد؟

کنگره شهدای ورزشکار چرا تشکیل شد دکتر حسن عباسی؟
 
مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در حساب کاربری خود نوشت: «موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارات بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.»

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
سلام.همیشه باید حرف حق رو زد،ولو جامعه امروز با ان مخالفت کند،اگر 7 میلیارد انسان روی زمین هم با ان مخالفت کن! بازهم اهمیت ندارد! و مردم بارها بارها ثابت کردن! یک حرفی رو قبول نمی کن! و بعدها چوبش رو خوردن! و خسارت فاجعه بار دیدن و برگشتن! مثل قضیه حجاب و حیاء ! که چند صد سال پیش چوبش رو خوردن! و در نهایت تمام بدن خودشون رو از سر! (چه مردم! چه زن! چه بچه ) رو پوشاندن! (تا 100 سال پیش! که دوبار امراض روحی شروع شد!) .
این روش زندگی مورد تایید خدا و حتا طبیعت زندگی زمینی نیست! که کسی با توپ بازی کردن، کشتی گرفتن یا ..! نون در بیاورد یا زندگی کند! بله 100 درصد اگر کسی اهل ورزش باشد! و در کنار ان در طی رو زبه کار و زندگی و حل مشکلات مردم بپردازد زندگی سالمی دارد! اما کسی که خرج دراوردنش بابت تفریح و ورزش کردن خودش باشد! سرانجام هم خودش و هم دیگران رو به سمت نابودی میکشد!
نشون به این نشون که بچه ها فورا میخوان ورزشکار بشن! چون میدون به راحتی در این شغل(!) می توان پول در اورد!
جامعه و کشور ورزش های قهرمانی رو قبول ندارد! اما جرعت حرف زدن ضدشون رو قبول ندارد!
نشون به ان نشان! که اکثر غریب به اتفاق خانواده های ایرانی،وقتی بچه هاشون بزرگ میشه! و میخوان برن تویه کوچه بازی کنن! خانواده بهشون میگه! مگه بچه ای که میری بازی کنی؟!
قطعا همه مردمان دنیا به لهوه و بی هوده بودن این کار اعتراف میکن! اما جرعت حرف زدن زد این کارها رو ندارن! ... (مثل قضیه بت های بود،که حضرت ابراهیم، گفت کار بت بزرگ بود! انها گفتن، ولی بت ها که حرف نمیزن، و کاری نمی کنن!)
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 
ممنون از مشارکت در بحث 
فرمایشات ارایه شده درسته ، اما برای بسیاری از مشاغل صادقه. هر شغلی که پول خوب در بیاره رو می شه با فوتبالیست و سلبریتی عوض کرد. 
چرا از جایگاه نظام تعلیم و تربیت و پرورش دینی برای آگاه سازی و سبک گزینی سوال نمی کنیم؟ چرا از فساد سیاسی و ترویج نفاق برای رسیدن به مناسب و الگو شدن برای بچه های خوب ما صحبت نمی کنیم و ....

مادغدغه های دکتر حسن عباسی را خوب می فهمیم و به خلوص ایشان اطمینان داریم، تفاوت دیدگاه ما در حوزه اکیسولوژی یا شیوه بیان ارزش هاست . مخاطب دکتر عباسی ، مصادیق ملموس قرار می گیرد و مخاطب ما ریشه ها و حتی بعضا مدارا با مصدایق ملموس کج روی ها . 

به هر صورت، مباحثی از این جنس و انتقادات صورت پذیرفته، از جایگاه انقلابی و مسئولیت پذیری و تفکر راهبردی ایشان چیزی کم نمی کند و بر آن می افراید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین