پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو ایستگاه‌های شهر آفتاب، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر پرند به صورت یک خط یکپارچه افتتاح خواهند شد.

شعارسال: سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب تصریح کرد: مترو ایستگاه‌های شهر آفتاب، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر پرند به‌صورت تدریجی آماده افتتاح خواهند شد اما این ایستگاه ها یکپارچه هستند.

وی افزود: در فاز نخست پروژه، به دنبال بهره‌برداری از ایستگاه شهر آفتاب هستیم و این ایستگاه به مناسبت برپایی نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص زمان افتتاح مترو ایستگاه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مترو ایستگاه شهر آفتاب تا پیش از اردیبهشت 1395 به بهره‌برداری رسد.

وی ادامه داد: این ایستگاه، بخش نخست پروژه ساخت ایستگاه‌های مترو در این بخش خواهد بود و موقعیت آن نیز، حدفاصل ایستگاه شاهد در شمال بهشت‌زهرا تا شهر آفتاب به طول 4.5 کیلومتر است.

تشکری هاشمی با اشاره به مشخص شدن پیمانکار ساخت ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: پس از بهره‌برداری از ایستگاه مترو شهر آفتاب، در فاز دوم اتمام ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) در دستور کار قرار خواهد گرفت و هم‌اکنون پیمانکار این کار نیز مشخص‌ شده است.

وی تأکید کرد: پس از کامل شدن دو ایستگاه شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره)، کار ساخت ایستگاه مترو شهر پرند آغاز خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 30بهمن1394، کدخبر: 23384: www.mojnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین