پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
انتفاع حاصل از قراردادهای پیمانکاری و سود سرشار از خرید و فروش زمین در سواحل خلیج فارس در پوشش طرح اتصال و انتقال حجم وسیعی از سرمایه‌های استان فارس به منطقه جنوبی استان از محورهای مهم نطق پیش از دستور نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر بود.

شعارسال: انتفاع حاصل از قراردادهای پیمانکاری و سود سرشار از خرید و فروش زمین در سواحل خلیج فارس در پوشش طرح اتصال و انتقال حجم وسیعی از سرمایه‌های استان فارس به منطقه جنوبی استان از محورهای مهم نطق پیش از دستور نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر بود.

به گزارش صحبت نماینده مردم شیراز ، در بخشی از نطق پیش از دستور خود گفت : مردم فرهیخته شیراز از انتقال حجم وسیعی از سرمایه‌های استان به منطقه جنوبی استان در خلال سفر ریاست محترم جمهور، در کمال تعجب با حمایت یکی از نمایندگان خویش و استاندار وقت بسیار گلایه دارند. همه فارس متعلق به همه فارسیان است اما توزیع ناعادلانه ثروت و رجحان منافع شخصی در جهت دادن منابع استان به منطقه‌ای خاص، خلاف شرع و عقل است.

در پایان عرائض خویش، لازم می‌دانم به ذکر ۲ نکته در رابطه با انتخابات پیش رو اشاره نمایم:

۱) متاسفانه طی چند روز گذشته برخلاف توصیه های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و تقوای سیاسی شاهد اقدامات تخریبی برخی از نزدیکان نمایندگان بودیم.

ضمن تقدیر از تلاش دادگستری استان فارس در حفظ حریم و حقوق شهروندان در مقابله با هرگونه تخریب و بداخلاقی سیاسی، حال که زشتی و قبح این عمل بر همه روشن گردیده و بازدارنگی لازم را ایجاد نموده است، باتوجه به ضرورت حفظ وحدت از همکار محترم خویش در هیأت رئیسه مجلس متواضعانه میخواهم از شکایت خویش صرف نظر نمایند.

از سایر همکاران خویش نیز می‌خو‌اهم در نحوه استفاده از فضای مجازی نسبت به طرفداران خویش در رعایت اخلاق و تقوای سیاسی تذکرات لازم را مبذول فرمایند.

۲) نسبت به ورود منابع نامشروع از محل رانت و قاچاق واردات خودروها و کالاهای لوکس از یک سو و از سوی دیگر انتفاع حاصل از قراردادهای پیمانکاری و سود سرشار از خرید و فروش زمین در سواحل خلیج فارس در پوشش طرح اتصال، قویاً هشدار می‌دهم.

اقداماتی که به ثروتمندتر شدن افراد کمک می‌کند، فاصله طبقاتی را افزایش می‌دهد و از ثروت سرشار و نامشروع آن کاندیداهای مجلس را ارتزاق می‌نماید. همان ثروتی که از محل خرید و فروش باغشهری در دهه گذشته ایجاد گردید امروز در لباسی دیگر و از همان جنس نامأنوس در قالب خرید و فروش زمین‌های سواحل مورد اشاره بروز پیدا می‌کند.

*مردم فرهیخته شیراز از انتقال حجم وسیعی از سرمایه‌های استان به منطقه جنوبی استان در خلال سفر ریاست محترم جمهور، در کمال تعجب با حمایت یکی از نمایندگان خویش و استاندار وقت بسیار گلایه دارند. همه فارس متعلق به همه فارسیان است اما توزیع ناعادلانه ثروت و رجحان منافع شخصی در جهت دادن منابع استان به منطقه‌ای خاص، خلاف شرع و عقل است.

صحبت: این که استاندار وقت با حمایت کدام نماینده فارس اقدام به انتقال سرمایه های استان فارس به منطقه ای خاص کرده است و نیز اینکه چه کسانی در خرید و فروش زمین های سواحل در پوشش طرح اتصال مشارکت دارند از امور مهمی است که دقت در آنها پرده از بسیاری از مشکلات استان فارس بر می دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صحبت - تاریخ انتشار : 30 دی ۱۳۹۴ http://sohbatnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین