پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: حوزه مهندسی در ایران از فراز و نشیبی که در زمینه اشتغال با آن روبرو است به سلامت عبور خواهد کرد و ما باید برای آینده ای درخشان تر آماده شویم.

شعار سال: فرج الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری گفت: طی یک سال گذشته سازمان نظام مهندسی دچار یک فراز و نشیبی شد که در مقیاس تاریخی این مسایل موضوعاتی زودگذر است و به عنوان مساله عمیق و دائمی محسوب نمی شود.

او در ادامه بیان کرد: جامعه مهندسی با 500 هزار عضو همانند یک رودخانه پر تلاطمی است که در حال پیدا کردن راه خود و رسیدن به مقصود خواهد بود.

رجبی با بیان اینکه وجود فراز و نشیب ها به عنوان جزوی از واقعیت ها تلقی می شود، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ ما برجسته شدن و نمود پیدا کردن تعلقات سازمانی در بین همکاران در سراسر کشور است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: آنچه که اتفاق خواهد افتاد مرتفع می شود و آنچه که باقی می ماند بیان زنده، پر طراوت و همیشگی مهندسان در کشور است.

او با تاکید بر آنکه بنده به عنوان یک خدمتگزار که بیش از 30 سال در حوزه مهندسی فعالیت داشتم نسبت به جنس و ظرفیت مهندسی در ایران آشنایی کامل دارم، گفت: در 25 سالگی یک پروژه ملی را در اختیار بنده گذاشتند که با خود عهد کردم تا نسبت به جریان جوانان مملکت وفادار بمانم و تضور می کنم که امروز بعد از 30 از فعالیت در حوزه مهندسی این موضوع را کماکان برای خود به عنوان سرمایه نگه داشتم تا به جوانانی اعتماد داشته باشم که در عرصه های فنی و مهندسی در حال فعالیت هستند.

رجبی اظهار داشت: بنده به دلیل مشاغل گذشته با ده ها شرکت اروپایی مذاکرات فنی داشتم اما هیچ کجا ندیدم که نیروی فنی ایران در مقابل دانش و اطلاعات خارجی ها کم بیاورد و نتواند در موضع قدرت از حیثیت فنی ایران دفاع کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه سال ها در کنار مهندسین توانمند در حال فعالیت بودم و از طرفیت های مهندسین جوان استفاده کردم، بنابراین به خوبی نسبت به جنس مهندسی در ایران آشنایی دارم.

به گفته او، امروز اگر اینجا ایستادم مدیون زحمات نسل جوانی هستم که همیشه به جای آنکه من قیم آنها باشم آنها قیم من بودند.

رجبی در پایان با تاکید بر آنکه جریان مهندسی در ایران زنده و آینده دار است، گفت: حوزه مهندسی در ایران از فراز و نشیبی که در زمینه اشتغال با آن روبرو است به سلامت عبور خواهد کرد، ما باید برای آینده ای درخشان تر آماده شویم و به طور حتم سازمان نظام مهندسی باید سازمان بین المللی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 6 تیر 97، کدمطلب: 959042، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
اینده دار بودنش منوط به اینه که ما خروجی های مهندس خودمون رو سال به سال کمتر کنیم حداقل
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین