پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه‌ای هرگونه انتصاب در شرکت‌ها، هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند را مشروط به تایید خود کرد.

شعار سالانوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه‌ای هرگونه انتصاب در شرکت‌ها، هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند را مشروط به تایید خود کرد.

در بخشی از این بخشنامه آمده است: به منظور فراهم‌سازی فرصت‌های برابر برای همه‌ی واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیئت مدیره‌ها و نیز مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند، صرفا از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت؛ در این خصوص لازم است گزینه منتخب کمیته انتصابات، به منظور تصمیم‌گیری نهایی منضم به اسناد مثتبه و پیوست گزارش دقیق فرآیند انتخاب، به دفتر اینجانب ارسال شود. بدیهی است هر گونه انتصاب خارج از این فرآیند غیرقابل قبول است.

همچنین در خصوص انتصاب معاونین و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی لازم است روسای محترم سازمان‌ها، صندوق‌ها و موسسات وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که پیش‌ از این برخی انتصابات در شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاشیه‌ساز شده بود و برخی نمایندگان مجلس از استفاده رانتی از هلدینگ‌های وابسته به وزارت کار انتقاد داشتند.

یکی از این انتصابات که حواشی بسیاری را به همراه داشت انتصاب آقازاده دهه هفتادی محمد علی وکیلی به مدیرعاملی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شستا بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 29مرداد 97، کدمطلب: 1399926، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
ای کلک؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
سلام ایرانی
چی شد ماجرای پیگیری 500 میلیون تومان رشوه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
درستشم به نظرم همینه مرسی از خبرگزاریه خوبتون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین