پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
محمدباقر قالیباف شهردار تهران پس از امضای تفاهم نامه همکاری شهرداران وین و تهران گفت: تفاهم نامه همکاری پایتخت های ایران و اتریش می تواند به افزایش شاخص های سلامت برای تهران منجر شود.

شعارسال: قالیباف شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری که میان شهرداران وین و تهران به امضاء رسید می تواند کیفیت زندگی را در شهر تهران در ابعاد مختلف بالا ببرد.

وی ادامه داد: پس از توسعه زیرساخت هایی که در پایتخت رخ داده می دانیم که وین براساس شاخص های بین المللی امروزه نخستین پایتخت دنیا در بعد کیفیت زندگی به شمار می رود.

شهردار تهران با بیان اینکه این تفاهم نامه در زمینه های مختلف همکاری های چندجانبه را برای کشورمان به ارمغان آورد گفت: این سند می تواند درزمینه های اقتصادی، فناوری، آموزشی، آی تی و نرم افزارهای کامپیوتری و حوزه سلامت دستاوردهایی خوبی را تهران ایجاد کند.

قالیباف خاطر نشان کرد: امیدواریم در بعد رسمی پس از فراهم شدن مقدمات اجرایی این سند همکاری، در آینده ای نه چندان دور آن را در شهر وین عملیاتی کنیم.

همچنین میشایل هویپل شهردار وین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در این سند همکاری شاخص ترین موضوعی که نظر شما را جلب تا این تفاهم به امضای دو طرف برسد گفت: هم اکنون چند روزی که در تهران حضوردارم، این شهر را بسیار سرسبز، مرتب و منظم و نیز از حیث مدیریت شهری بسیار قوی می بینم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه 22سال از فعالیت کاری خود را در شهرداری وین سپری می کنم می توانم در مدیریت شهری نظر کارشناسی مناسبی را بیان کنم.

وی در خصوص یادداشت تفاهم نامه همکاری شهرداران پایتخت های وین و تهران گفت: تمرکز عمده این یادداشت به امضای دو طرف رسید، می توان همکاری های مختلف شهری در حوزه فناوری، حوزه گردشگری و حوزه پایه اقتصادی و تبادلات مالی و تبادلات فرهنگی در این دوشهر ایجاد کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 9 خرداد 1395، کدمطلب: 82091918 (5358116) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین