پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۳۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پلمب خانه‌های مجردی در شرق تهران پس از ارائه مهلت ۱۰ روزه برای تخلیه خبر داد.

شعار سال: طرح ساماندهی خانه‌های مجردی در محدوده بازارچه شهرستانی‌ میدان امام حسین (ع) با حضور سردار ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و بنی حسینی معاون دادستان تهران (سرپرست دادستانی شرق استان) اجرا شد.

پس از شناسایی خانه‌های مورد دار و غیر قابل سکونت، با دستور مقام قضایی و توسط پلیس ۳۷ خانه‌ پلمب شدند.

 

 

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه این برنامه با اشاره به شناسایی پاتوق‌ها در این محدوده گفت: در این خانه‌ها اعمال مجرمانه صورت می‌گرفت، لذا پس از ۱۰ روز مهلت، این خانه‌ها در صورت عدم تخلیه پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به ادامه اجرای این‌طرح در تمام محلات تهران افزود: اماکنی که به این شکل پاتوق موادفروشان و سارقان شدند با دستور قضایی پلمب خواهند شد.

سردار ظهیری گفت: یکی از این ساختمان‌های پلمب شده به واحدهای کوچکی تقسیم شده بود، به گونه‌ای که هر اتاق آن را به چند نفر اجاره داده بودند و هر کدام از اتاق‌ها پاتوق فروشندگان موادمخدر و اموال مسروقه شده بود.

 

دار ظهیری بر قطع گاز و برق و آب این منازل تأکید کرد و گفت: با حضور کارشناسان شرکت‌های برق، گاز و آب و فاضلاب تمامی انشعابات قطع خواهند شد تا در آینده حادثه انفجاری صورت نگیرد و از این بابت خطری اهالی محل را تهدید نکند.

در ادامه بنی حسینی سرپرست دادستانی شرق استان به دلیل تمرد مالک یکی از این خانه‌ها از دستور مقام قضایی مبنی بر تخلیه منزل، دستور بازداشت وی را صادر کرد و متهم توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 

در ادامه اجرای این طرح یکی از اهالی این خانه‌ها که فردی جوان و از کاسبان بازار بود، گفت: به دلیل گرانی خانه و نداشتن محل خواب، صرفا شب‌ها برای استراحت در این خانه‌ها زندگی می‌کنیم.

وی افزود: برای هر شب ۵۵۰ هزار ریال به مالک خانه اجاره بها می‌دهیم تا شب خود را صبح کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 16 آبان 98، کد مطلب: 7130547: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین