پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
محسن محمدیان ، در مورد شلوغی ایستگاه‌های مترو با توجه به تشییع پیکر سردار شهید قاسم سیلمانی گفت: متروی تهران امروز با استفاده از ۱۰۰ درصد توان ناوگان خود به مردم خدمت رسانی می‌کند. به گونه‌ای که هیچ قطاری در پایانه‌ها متوقف نیست و همه قطارها در حال فعالیت هستند.
شعارسال: مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از کاهش سرفاصله‌های قطارهای خط ۴ به ۲ دقیقه برای افزایش سرویس دهی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.
 
محسن محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شلوغی ایستگاه‌های مترو با توجه به تشییع پیکر سردار شهید قاسم سیلمانی گفت: متروی تهران امروز با استفاده از ۱۰۰ درصد توان ناوگان خود به مردم خدمت رسانی می‌کند. به گونه‌ای که هیچ قطاری در پایانه‌ها متوقف نیست و همه قطارها در حال فعالیت هستند.
 
وی با بیان اینکه کلیه قطارهای خط ۴ مترو که در مسیر تشییع پیکرها قرار دارند به دلیل افزایش تقاضای سفر با سرفاصله زمانی ۲ دقیقه سرویس دهی می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به استقبال زیاد مردم از مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی جمعیت زیادی در ایستگاه‌های مترو به خصوص ایستگاه تئاتر شهر و انقلاب مانده‌اند و امکان خروج از ایستگاه را نداشتند.
 
محمدیان با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سرفاصله حرکت قطارها را به ۲ دقیقه رساندیم تا نسبت به جابجایی مسافران به سرعت اقدام شود، گفت: ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها زیاد است و به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود با صبر خود مأموران مترو را در مدیریت ایستگاه‌ها کمک کنند.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری     ایسنا ،تاریخ انتشار:  16 دی   1398،کدخبر:  98101612403  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین