پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۲۷۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
عزت اله نوازنی متاسفانه از حمایت واقعی خبری نیست، باید همه دستگاه ها به فرمان و پیام مقام رهبری جامه عمل بپوشانند که در غیر این صورت عین تمرد است. دستور حاکمیت اجرایش واجب بوده، دستگاه های اجرایی آگاه باشند.
شعارسال:رئیس اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش تهران با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکننده در کشور اظهار داشت: متاسفانه از حمایت واقعی خبری نیست، باید همه دستگاه ها به فرمان و پیام مقام رهبری جامه عمل بپوشانند که در غیر این صورت عین تمرد است. دستور حاکمیت اجرایش واجب بوده، دستگاه های اجرایی آگاه باشند.
 
عزت اله نوازنی رئیس اتحادیه ماشین ساز و فلز تراش تهران گفت: در سالی به سر می بریم که از سه ماه گذسته تاکنون بیماری کرونا کشورمان را مانند دیگر کشورها درگیر نموده است و به جهت تعطیلی هایی که ضرورت داشته، خسارت های جبران ناپذیری به بسیاری از اقشار، کم یا بیش وارد شده است، اما آنچه باید مورد توجه بگیرد، چگونگی ادامه شرایط ، پس از بحران است، صنف فلز تراش و ماشین ساز در دوره جنگ با ساخت قالب های خمپاره و ارسال به جبهه نقش و وظیفه خود ر ا آشکار و محرز نشان داد، لزوم و وظیفه حمایت از نظام و دولت را دانست و بدان عمل نمود.
 
وی در ادامه گفت: در راستای تولید نیاز به بسیاری از عوامل داریم ؛ اما مهمترین آنها وجود نقدینگی و پول است که این مهم در بعد وسیع و مبالغ بالا می تواند راه حل باشد، اعطای وام هایی نظیر ۱۲ میلیون با ۱۲ درصد سود، دردی از تولیدکننده دوا نمی کند. امروز تولیدکننده ماشین ساز پول ندارد که هزینه کارگر خود را بدهد و به شرط حیات کرکره  تولید را بالا می برد، تولیدکننده در مراحل دریافت وام با چالش های بسیار روبه روست و از زمان اعلام وام برای تولیدکننده های کوچک تا زمان طی مراحل اداری، ناگهان وام تمام می شود ، در این میان چه کسانی وام های اختصاص یافته به تولیدکننده ها را اخذ می کنند، این وام نام و نشان دارد اما افراد بی نام و نشان به دریافت وام می رسند و تولیدکننده ، هاج و واج می ماند با هیچ گونه نقدینگی . دولت تنها نوید و شعار می دهد و از حمایت خبری نست، بارها فریاد زده ام که تولید کننده را دریابید که چرخ اقتصاد به دست همین تولید کننده می چرخد اما کو گوش شنوا، باید به فرمان و پیام مقام رهبری همه دستگاهها جامه عمل بپوشانند که در غیر این صورت عین تمرد است دستور حاکمیت و اجرایش واجب، دستگاههای اجرایی آگاه باشند.
 
نوازنی در ادامه تاکید کرد: تولیدکننده در کشور مورد بی مهری قرار دارد، اکنون که با شرایط سخت روبه رو هستیم دولت به سازمان امور مالیاتی بخشنامه کند تا سال ۹۸ اصناف و صنوف متضرر را شامل بخشودگی مالیاتی نمایند، از سوی دیگر سال های سال است که به بیمه تامین اجتماعی سهم کارفرما می دهیم در حال حاضر که کارگاه ها با مشکل و صنوف متضرر شده است انتظار می رود تا بیمه تامین اجتماعی همکاری نموده و سهم کارفرما را اخذ نکند، همکاری باید دوطرفه باشد.
 
وی همچنین گفت: سازمان تامین اجتماعی هر گاه در پرونده های بیمه ای اشکال و نقصی مشاهده می کند باید حداکثر در مدت بسیار کوتاه به اطلاع کارفرما برساند؛ نه اینکه پنج سال بگذرد و با جریمه از کارفرما مطالبه خسارت نماید، کارفرما هر چه کار می کند باید به بیمه یا مالیات یا شهرداری و یا سازمان های مختلف بدهد، این رسم انصاف و عدالت نیست.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری اتاق اصناف تهران   ،تاریخ انتشار:   22 خرداد 1399،کدخبر:  27226  ،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین