پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از رشد ۳،۵ درصدی مراجعه به بخش‌های درمانی بر اثر بیماری کرونا در تهران خبر داد. شاید یکی از مهمترین علل این واقعه، کاهش حساسیت‌های شهروندان باشد. اما وقتی از مترو بنام دالان کرونا نام می‌برند و در اتوبوس، گوش به گوش می‌ایستند، جای داشت که طرح ترافیک مجددا برقرار شود؟ واقعا برای برخی منفعت طلبی‌ها و همچنین شرایط نظام تصمیم گیری در کشور، باید گریست. صحبت‌ها و آمار‌های دکتر زالی را مطالعه نموده و خودتان قضاوت کنید

شعار سال: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از رشد ۳,۵ درصدی مراجعه به بخش‌های درمانی بر اثر بیماری کرونا در تهران خبر داد.

علیرضا زالی که شب گذشته و در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت بیماری کرونا در استان تهران صحبت می‌کرد، گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بیمار به عنوان مبتلایان جدید در مجموی اظهار کرد: سهم کسانی که در ۲۴ ساعت گذشته با مراجعه به بخش‌های بهداشتی و درمانی به علت بیماری کرونا در بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند، از مجموع کل مراجعان ۴,۷ درصد است که از عدد هفته قبل که ۳.۵ درصد بود مقداری افزایش را نشان می‌دهد، اما نسبت به روز قبل از آن، کاهش را نشان می‌دهد.

زالی گفت: آمار ابتلای روزانه و تغییر در الگوی بستری حاکی از آن است که باید مستمرا توصیه‌های بهداشتی را با دقت بیشتری مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

زالی تاکید کرد: بنابراین بیماری کرونا کماکان باید به عنوان یک مسئله جدی تلقی شود و نباید این طور فکر شود که تغییراتی که صورت گرفته منجر به مهار قطعی این ویروس شده است. خواهش من از شهروندان استان تهران این است که با جدیت و حساسیت مانند روزهای گذشته به این بیماری توجه کنند تا شاهد افول قطعی این بیماری در استان تهران باشیم.

 

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین