پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشتی نوشت: محمدباقر قالیباف در مراسم معارفۀ مهردادبذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات گفته است "هر چه بود گذشت از امروز عمل شما مهم است.
شعار سال :  مردم براساس عمل شما قضاوت می‌کنند. " چه چیزی گذشت آقای قالیباف؟ مگر به این سادگی می‌گذرد. آینده بر گذشته استوار می‌شود. آن گذشته آینده اش هم قابل پیش بینی است.

اول به این همه پرسش‌های جدی و اساسی در مورد سوابق ادعایی بذرپاش که به مجلس اعلام کرده است، مثل عضویت هیأت امنای داشنگاه صنعتی شریف، همکاری با یک مؤسسۀ پژوهشی، انتشار مقاله در مجله‌ای خارجی که دیگر چاپ نمی‌شود، رابطۀ سوابق تحصیلی و شعلی ایشان با منصبی مهم و تخصصی مثل ریاست دیوان محاسبات و. پاسخ داده شود، بعد بگوئید که هرچه بود گذشت .. به این همه سؤال‌های کارشناسی که از سوی افرادی با گرایش‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی مطرح شده است، بی اعتنای محض کردید. هیچ چیز نگذشته است.

پرسش‌ها باقی اند. فقط از پاسخ گریخته اید. هه چیز را مکتوم گذاشته اید. مثل انبوه پرسش‌ها در مورد سابقه مدیریت قالیباف در شهرداری تهران.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان نیوز، تاریخ انتشار:۷مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:eskannews.com/news/۲۸۹۷۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین