پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
در خبر زیر اعتراض معاون بهداشت وزارت بهداشت را می بینید که به علت سوءاستفاده شهرداری تهران درخصوص افزایش تعرفه‌های پسماند پزشکی بیمارستان‌ها و اخذ تعرفه پسماند عفونی برای پسماند عادی به دلیل شیوع کرونا انجام شده است.

شعار سال : دکتر رئیسی خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران: با توجه به اینکه در حال حاضر شهرداری تهران فرآیند خاصی در مورد انواع پسماندهای پزشکی جمع‌آوری شده انجام نمی‌دهد، هیچ دلیلی برای افزایش تعرفه و نیز اخذ تعرفه پسماند عفونی برای کلیه پسماندهای بیمارستانی وجود ندارد و مستندات علمی و قانونی این اقدام را تایید نمی کند. اعلام تعرفه جدید از یک طرف و اخذ تعرفه پسماند عفونی برای کلیه پسماندهای بیمارستانی (عفونی، عادی، بی‌خطر شده) از طرف دیگر، معضلی به مشکلات مالی بیمارستانها اضافه نموده و هزینه بسیار گزافی را به مراکز مذکور تحمیل نموده است. در اسرع وقت اقدام مقتضی در سطح شهر تهران جهت رفع پرداخت اضافی توسط بیمارستان ها که بر خلاف مستندات علمی و قانونی است بعمل آورید.

اخذ تعرفه پسماند عفونی برای پسماند عادی به دلیل شیوع کرونا!

اخذ تعرفه پسماند عفونی برای پسماند عادی به دلیل شیوع کرونا!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین