پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۷۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
محسن هاشمی با بیان اینکه باید تعطیلی دو هفته‌ای به صورت کامل برای تهران درنظر بگیریم تا زنجیره بیماری را کاملا از بین برود گفت: تعطیلات یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد چرا که زنجیره کرونا و قرنطینه آن دو هفته‌ است.
شعار سال: محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا پیروزی تیم پیروزی بر النصر عربستان را که در جدالی نابرابر اتفاق افتاد به شهروندان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانند در فینال آسیا پیروز شوند.

به نوشته ایلنا، او در پاسخ به این سوال که رنگ تیم مورد علاقه شما قرمز است یا آبی گفت: من قبل از انقلاب قرمز بودم، الان نیستم. قبل از انقلاب که دانش آموز بودم قرمز بودم.

هاشمی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این عزیزان ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری دارند و باید زحمات آن‌ها را قدر بدانیم و کمک کنیم تا کمبود‌های زیرساختی نیروانتظامی به ویژه کلانتری‌ها از بین برود و شاهد شکوفایی بیشتری در امنیت شهر باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که محدودیت‌های کرونایی تهران برای یک هفته اعمال شد و آنچه مدنظر شهروندان بود به اجرا درنیامد، گفت: باید تعطیلی دو هفته‌ای به صورت کامل برای تهران درنظر بگیریم و این می‌تواند خیلی موثر باشد و زنجیره بیماری را کاملا از بین ببرد. معمولا می‌گویند تعطیلات یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد چرا که زنجیره کرونا دو هفته است و قرنطینه نیز دو هفته‌ای است. من متوجه نشدم که چرا جناب آقای زالی یک هفته درخواست برای کم کردن فعالیت‌ها اعلام کردند و حالا که درخواست کردند خواهش می‌کنیم آنرا دو هفته‌ای کنند تا مشکل عمیق‌تر حل شود.

او درباره حمل و نقل عمومی و تردد در شهر گفت: مشکل اصلی این است که وقتی می‌گوییم مشکل حمل و‌نقل داریم گروه‌های سیاسی و روزنامه‌ها به مساله تخریبی موضوع نگاه می‌کنند تا حل مشکل. موضوع این است که کشور دچار مشکلات نقدینگی است و از طرفی دچار مشکلات تامین بودجه است، از طرفی در تامین تجهیزات خودکفا نیستیم و باید بین ۳۰ تا ۵۰ درصد آن‌ها از خارج تامین شود. از طرفی تحریم و قیمت بالای ارز نیز اثرگذار است و به نظرم به جای فرافکنی و تبدیل کردن معضلات صنفی شهر به رقابت‌های انتخاباتی، باید به فکر راه حل برای حل مشکلات باشیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار:13 مهر ۱۳۹۹، کد خبر 577889، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اين لزوم رو چه كساني بايد به رشته عمل در بيارن؟ مردم يا خودتون؟ انتظار داريد مردم اعتصاب كنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
تعطیلات نصفه نیمه دوهفته ای هم جواب گو نیست بهتر است تعطیلی به صورت کامل باشد نه به این صورت که مغازه و ادارات باز است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اقاجان من تو يكي از شعبات تامين اجتماعي كار ميكنم اين ستاد كرونا ميدونه تو ادارات چه خبره؟ يا خودش رو زده به اون راه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین