پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
بعد پخش خبر سرقت کلید مجسمه "فرهاد قفل زن" در پیرامون مجموعه تئاتر شهر، شهردار منطقه ۱۱، از انتقال این کلید سنگین به داخل مجموعه تئاتر شهر برای مرمت و نصب دوباره خبر داد. آیا جای آن نبود که عوامل شهرداری با نصب یک تابلوی آگاهی دهنده باعث ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه نمی‌شدند؟ برخی از کارشناسان معتقدند که هم کلید باز کننده قفل روحانی شورش را در آورده است و هم کلید فرهاد قفل زن.
شعار سال: شهردار منطقه ۱۱ در پی شایعاتی مبنی بر دزدیده شدن کلید مجسمه " فرهاد قفل زن " در پیرامون مجموعه تئاتر شهر، از انتقال این کلید سنگین به داخل مجموعه تئاتر شهر برای مرمت و نصب دوباره خبر داد.

نصراله آبادیان در این باره توضیح داد: روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت سارقان قصد داشتند کلید مجسمه «فرهاد قفل‌زن» اثر استاد پرویز تناولی در محدوده مجموعه تئاتر شهر را سرقت کنند که با هوشیاری مدیریت مجموعه تئاتر شهر و همکاری عوامل شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۱، این اتفاق نیفتاد و قطعه مدنظر به داخل مجموعه منتقل شد.

آبادیان افزود: در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت مدیر تئاتر شهر در خصوص باز شدن پیچ‌های مجسمه "فرهاد قفل زن" واقع در ضلع غربی محوطه ساختمان تئاتر شهر و احتمال سرقت اثر را به شهرداری ناحیه یک اطلاع رسانی می‌کند که به منظور حفظ این اثر ارزشمند و جلوگیری از سرقت احتمالی نسبت به اعزام همکاران به موقعیت اقدام شد و ضمن هماهنگی موضوع با عوامل انتظامی مجموعه تئاتر شهر، نسبت به جدا کردن کلید از بدنه مجسمه و تحویل آن به مجموعه مذکور اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ موضوع مرمت اثر از طریق معاونت خدمات شهری منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در حال پیگیری است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثر به حالت قبل خود بازگردانده خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار: ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: didarnews.ir/۹۰۱۷۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
عجب تیتر شاهکاری کار کردین واقعا ربط این دوتا به هم جای تقدیر داره
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
عجب کجا بود این قفل حالا...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین