پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
عضو شورای شهر تهران ضمن نگرانی از وضعیت فعلی حمل و نقل عمومی گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به وعده‌های خود در مورد تأمین اتوبوس برای شهرداری‌ها عمل نکرد.
شعار سال: سیدجعفر تشکری‌هاشمی عضو شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک در صحن شورا اظهار کرد: نسبت به وضعیت فعلی حمل و نقل عمومی نگرانی داریم چرا که دولت یازدهم و دوازدهم در شروع فعالیت خود وعده داد ۱۷ هزار اتوبوس به شهرداری‌ها می‌دهد، ولی متأسفانه حتی یک دستگاه اتوبوس هم تحویل داده نشد.

وی افزود: این در حالی بوده که با شیوع کرونا وضعیت حادتر است که باز هم وعده دادند ۵ هزار اتوبوس به شهرداری‌ها تحویل خواهند داد، ولی این مسأله هم محقق نشد که نشان‌دهنده بی‌توجهی مفرط به نیاز‌های اساسی مردم است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید با فوریت این موضوع بررسی شود گفت: وضعیت مالی شرکت بهره‌برداری مترو بسیار نگران‌کننده است اعتبارات تعیین شده از سال ۹۷ هنوز محقق نشده و کاهش هم یافته است.

هاشمی در مورد سرانجام ۶۳۰ دستگاه واگن مذاکره شده هم گفت: در این زمینه هم اتفاقی نیفتاده و باید کمیته ویژه‌ای تشکیل و با بانک مرکزی و دولت مذاکره شود که پیشنهاد می‌کنم تأمین واگن مترو در بسته‌ةای کوچک‌تر عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین توسعه پارکینگ طبقاتی و سامانه بار و کالا هم نیاز به توجه است گفت:‌باید با اصلاح ردیف‌های بودجه‌ای نیاز‌های حمل و نقل عمومی را برطرف کنیم.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۰۰۸۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
وعده‌هایی که عملی نمیشوند، سخن آشنایی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین