پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ۴۰ درصدی مسافران روزانه مترو تهران همزمان با اتمام تعطیلی‌های مربوط به کرونا خبر داد.
شعارسال: علی عبدالله‌پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ، درباره آمار مسافران مترو اظهار داشت: هفته گذشته همزمان با تعطیلی‌های اعلام شده آمار مسافران به شدت کاهش یافت و به ۵۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر در روز رسید.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته همزمان با اتمام تعطیلی‌های مربوط به کرونا آمار مسافران حدود ۴۰ درصد بیشتر شده است، گفت: واکسیناسیون کارکنان مترو از هفته‌های گذشته آغاز شد و خوشبختانه بیش از ۱۴۵۰۰ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد نرخ بلیت مترو گفت: هر ساله قیمت تمام شده بلیت مترو به شورای شهر اعلام می‌شود و پس از بررسی این موضوع و ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شورای شهری‌ها نرخ بلیت تغییر می‌کند.

عبدالله‌پور در پاسخ به این پرسش که علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرده در صورت پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری امکان ارزان شدن بلیت حمل و نقل عمومی وجود دارد و نظر شما در این زمینه چیست، گفت: باید این مسأله و قیمت تمام شده بلیت در شورا مطرح شود در حال حاضر دو قیمت تمام شده داریم یکی با استهلاک و دیگری بدون استهلاک که نرخ بلیت مترو با در نظرگرفتن استهلاک ۲۰ هزار تومان و بدون استهلاک ۱۱۵۰۰ تومان است.

وی بیان داشت:از قیمت تمام شده باید یک سوم توسط شهروندان، یک سوم توسط شهرداری و یک سوم توسط دولت پرداخت شود که معمولا دولت هزینه در نظر گرفته شده را نمی‌پردازد و امیدواریم اقدامات لازم در این راستا توسط دولت جدید صورت پذیرد.
 

افزایش ۴۰ درصدی آمار مسافران روزانه مترو تهران

 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۶۰۱۰۰۰۳۵۸، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین