پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
طرح ترافیک بدلیل ناکارآمدی عملکردی و همچنین اجرای نامناسب خود، تبدیل به کابوس نابود کننده روابط خانوادگی شده است. غیرمنعطف بودگی این هیولا، نظم و راحتی زندگی افراد را برهم ریخته و کسی به فکر جراحی این غده چرکین نیست. چرا که تبدیل به سرفصل مهمی در تامین منابع درآمد ناپایدار در مدیریت شهری شده است.

شعار سال: علی الظاهر طرحی است برای پاک کردن هوا و کنترل آمد و شد. اما در واقع هیولایی است برای نابودی زندگی شهروندان. اجرای نادرست طرح ترافیک کارکرد واقعی آن برای پاکی هوا را مختل کرده و عملا طرح را تبدیل به منبع درآمدی ناپایداری برای شهرداری نموده است.

هیچ همخوانی و سنخیتی بین ساعات اجرای طرح و اسلوب زندگی ایرانی و شهروندان تهرانی مشاهده نمی شود. طرح ساعت 7 و نیم اجرا می شود و ادارات ساعت 8 باز می شوند و بخش خصوصی و اصناف عموما ساعت 9 تا 10 صبح . آیا طرح برای کارمندان دولت طراحی شده است؟

اجرای نامناسب و شیوه پیاده سازی افتضاح( شما بخوانید بعد از این همه سال تذکر ناشنیده ، تهوع آور) طرح ، زندگی عادی شهروندان را دچار اختلال کرده است. برای خارج شدن از طرح هم باید جریمه شوی؟ این چه استدلال نادرستی است که صورت می پذیرد. یکسان تلقی کردن ساعات کار همه یکسان تلقی می شود، شهروندان چه استدلالی می تواند داشته باشد؟ افرادی که می خواهند در صبح ساعات بیشتری را با خانواده بگذرانند از هراس جریمه، مجبور به ترک زود هنگام خانه می شوند. چه کسی واقعا پاسخگوی حجم بالای اختلال در زندگی شهروندان بواسطه طرح ترافیک است.

کلیپ زیر مربوط به مستند "ببخشید بیدارتون کردم"، و بررسی معضل مردمی که به دلیل مشکلات معیشتی مجبورند تا در وسایل نقلیه به سختی شب را به صبح برسانند، است. همین وضعیت را خیلی از شهروندان بدلیل وجود هیولایی بنام طرح ترافیک دارند.

تعداد بازدید : 12


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
0
طرح الودگی هوا و طرح معاینه فنی نیز همین مشکل را دارد ایا دولت از موتور برقی پشتیبانی کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین