پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
در حالی که هیات هماهنگی احزاب شیعی به دنبال خروج از بن بست سیاسی در عراق می‌باشند، مقتدی صدر مدعی شده که با هیات هماهنگی احزاب شیعی توافق نخواهم کرد! و بن بست سیاسی، بهتر از توافق با هیات هماهنگی احزاب شیعی است. باید در آینده نزدیک دید که آیا مردم عراق، اجازه چنین برخوردی را به صدر و حامیان پشت پرده او، خواهند داد؟
شعار سال: رئیس ائتلاف صدر عراق در توئیتی بعد از آنکه جلسه امروز مجلس نمایندگان عراق برای انتخاب رئیس جمهوری به حد نصاب نرسید، خطاب به برخی جریان‌های سیاسی عراق و هیئت هماهنگی شیعی نوشت که با شما توافق نخواهم کرد‍.

مقتدی صدر که ائتلاف او بیشترین کرسی را در پارلمان عراق به دست آورده است، افزود: بن بست سیاسی را به توافق ترجیح می‌دهد.

رهبر جریان صدر عراق توافق با گروه‌های سیاسی را به معنای پایان و نابودی عراق توصیف کرد.

به دنبال تحریم جلسه پارلمانی عراق برای انتخاب رئیس جمهوری و به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، پارلمان عراق بار دیگر در انتخاب رئیس جمهوری با شکست مواجه شده است.

بیش از ۱۴۰ نماینده جلسه امروز پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهوری را تحریم کردند.

هیئت هماهنگی شیعی، فراکسیون اتحاد میهنی کردستان، ائتلاف العزم، جریان نسل جدید (الجیل الجدید) و برخی نمایندگان مستقل، جلسه امروز مجلس عراق برای انتخاب رئیس جمهوری را تحریم کردند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۰۰۵۱۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین