پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
علیرضا زاکانی شهردار تهران با نگارش نامه به قید فوریت آنی جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، منصوب نمود.

شعار سال: طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب شد.

در متن حکم جدید بهرامی آمده است: جناب آقای جلال بهرامی نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام به کار گیرید.

انتصاب جلال بهرامی به عنوان مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با نامه زاکانی +تصویر نامه
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۳۴۴۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین