پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
تا حال شنیده اید که ماست بندی بگوید ماستم ترش است؟ عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای عمل به تکالیف خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت، از روزهای ابتدایی حضور دکتر زاکانی در شهرداری تهران و آغاز مدیریت جدید شهری، رویکرد فراسازمانی و جبهه‌ای به موضوعات مطرح شد؛ به این معنی که همه مسائل شهر به عهده همه دست‌اندرکاران است و شهرداری تهران به عنوان پیشتاز، تلاش می‌کند در هرجا و در سطحی وظیفه خود را انجام دهد. آقای عبدالمطهر محمدخانی ،مرد مناظره و پاسخگویی هستی یا فقط سخنگویی و منعکس کننده نظر دیگران( بلا تشبیه به این نوع فعالیت می گویند طوطی وار). به شما بر نخورد، اما دوره این نوع مدیریت نه تنها تمام شده، بلکه در زمان حاضر از این سبک مدیریتی حساب کشی هم می کنند.

شعارسال: عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای عمل به تکالیف خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: از روز‌های ابتدایی حضور دکتر زاکانی در شهرداری تهران و آغاز مدیریت جدید شهری، رویکرد فراسازمانی و جبهه‌ای به موضوعات مطرح شد؛ به این معنی که همه مسائل شهر به عهده همه دست‌اندرکاران است و شهرداری تهران به عنوان پیشتاز، تلاش می‌کند در هرجا و در سطحی وظیفه خود را انجام دهد.

معیار عمل کردن شهردار تهران به وظایف خود در بحث آسیب های اجتماعی حرف توی سخنگو است یا قضاوت مردم ؟

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران تصریح کرد: یک تعبیر دقیقی دکتر زاکانی داشتند که در مسیر خدمت، نوکری نوکران مردم را می‌کنیم. یعنی هر کسی که به مردم خدمت می‌کند ما حاضریم نوکری آن‌ها را هم بکنیم. با این نگاه شهرداری تهران در موضوع آسیب‌های اجتماعی و معتادین متجاهر ورود کرد و ده‌ها جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی با حضور بخش‌های مختلف مثل فراجا، قوه قضاییه، بهزیستی و بسیج که هر کدام می‌توانستند بخشی از راهکار حل موضوع را داشته باشند و وظیفه خود را انجام دهند، برگزار شد.

وی بیان کرد: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند، هر چقدر که می‌تواند به تسهیل این موضوع یاری برساند.

محمدخانی درباره صحبت‌های سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ که گفته بود، شهرداری تهران مراکز قابل توجهی را برای پذیرش معتادان متجاهر ایجاد کرده و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش آن‌ها داشته است، اظهار کرد: خدا را شکر که این موضوع توسط فرماندهان ارشد فراجا تایید و بر آن صحه گذاشته شد. ما امیدواریم روز به روز همکاری بیشتر شود، بخصوص با حضور سردار رادان، یک کار تیمی و جبهه‌ای را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از تلاش‌های فراجا هم در حوزه معتادین متجاهر تشکر می‌کنم. مسائل بزرگ شهر، بدون همراهی همه بخش‌های مرتبط شهر حل نمی‌شود، شهرداری در این زمینه حسن نیت و عملکرد خود را اثبات کرده و آماده کمک به بقیه بخش‌ها برای حل مشکلات است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 15اردیبهشت1402، کدخبر: 1354680،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین