پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
مهدی چمران ساوه ای 82 ساله ، رئیس محترم ششمین دوره شورای شهر تهران معتقد است که هیچ راه حلی برای ترافیک شب عید تهران وجود ندارد. معتقد است که به جهار راه سیروس و مولوی سر زده و تجمع معتاد متجاهر ندیده است و ... . ضمن حفظ احترام و جایگاه ایشان ، باید پرسید که اصولا با این کبر سن، چرا در یک موقعیت اجرایی پرکار مثل شورای شهر تهران حضور دارند و کدامین گروه پشتیبان از حضور این نوع افراد در ریاست شورا متنفع می گردند؟ تهران 126 گلوگاه ترافیکی دارد که مدیریتی متعهدانه در طول سال و با واسپاری امور به مناطق، می شد تحت کنترل قرار گیرند. اگر امروز می گویی که برای ترافیک شب عید تهران نمی شود کاری کرد، بدین دلیل است که کل سال را با بی خیالی گذرانده ای عموجان.طبیعی است که با این سن و سال، توان درگیری و چالش با مسائل و افراد را نداشته باشی. اما درباره تجمع معتادان متجاهر، لازم است راننده ات را عوض نموده و همجنین از عینک مناسب تر استفاده کنی. آسیب های اجتماعی با انکار،کم رنگ و پر رنگ نمی شوند برادر بزرگوار. آیا می دانی که تهران در حدود ۲۵-۳۰ هزار معتاد متجاهر داشته و شهرداری تنها ظرفیت ساماندهی پنج هزار نفر را دارد؟

شعار سال:مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت که در جلسه امروز کرایه وسایل نقلیه عمومی بررسی خواهد شد و با توجه به اینکه نرخ‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، هنوز فرصت برای تصویب داریم. در ابتدای سال به هیچ عنوان نباید اضافه نرخ دریافت شود و اگر اینگونه باشد، تخلف صورت گرفته است. لایحه ثبت درختان ارزشمند و همچنین آیین‌نامه استقرار حیوانات خانگی نیز در جلسه امروز بررسی خواهد شد. طرح موضعی برای ساماندهی اسلام‌آباد نیز تهیه شده که باید تأیید و در نهایت به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شود. اساسنامه سازمان آرامستان‌ها و پیشگیری و مدیریت بحران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چمران با اشاره به دعوت از مسئول فنی مترو به جلسه امروز شورای شهر تهران برای ارائه توضیحات در خصوص خرابی‌ها در مترو، گفت: مدیرعامل مترو در مصاحبه‌ای از کمبود اعتبار سخن گفته بود و به نظر بنده چنین چیزی وجود ندارد. ممکن است در خرید تجهیزات خارجی مشکل وجود داشته باشد؛ اما اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته بود.همچنین ، تعدادی از وسایل حمل و نقل عمومی چین وارد شده و امروز از این وسایل بازدید خواهد شد. ضمن اینکه استاندارد این دستگاه‌ها تأیید شده است.

مهدی چمران: راه‌حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد و من نجمع معتاد متجاهر در مولوی ندیدم + پیر شدی مهندس، هم راه جل یرای کنترل ترافیک عید وجود دارد و هم تجمع معتادان متجاهر واقعیت دارد

رئیس شورای شهر تهران درباره ترافیک شب عید گفت: راه‌حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد مگر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم و مردم از وسایل شخصی استفاده نکنند. امیدواریم بتوانیم برای مشکل ترافیک برنامه‌ریزی کنیم. رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه پیگیری‌ها برای ارائه طرح جامع ترافیک ادامه دارد تا سال آینده این اقدام انجام شود.

چمران در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر و درمان این افراد مواردی را مطرح و درخواست کرد که شهروندان افراد معتاد را برای درمان معرفی کنند. وی با اشاره به اینکه در چهارراه سیروس و مولوی بنده تجمع معتادان را ندیدم، تأکید کرد: البته نه اینکه معتادان وجود نداشتند، اما اینکه در گوشه و کنار معابر تجمع کرده باشند، دیده نشد.

مهدی چمران: راه‌حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد و من نجمع معتاد متجاهر در مولوی ندیدم + پیر شدی مهندس، هم راه جل یرای کنترل ترافیک عید وجود دارد و هم تجمع معتادان متجاهر واقعیت دارد

تهران بنا بر آمارهای تقریبی در حدود ۲۵-۳۰ هزار معتاد متجاهر داشته و شهرداری تنها ظرفیت ساماندهی حدود ۵ هزار نفر از این معتادها را دارد. 

قابل توجه آقای مهدی چمران ریاست محترم شورای ششم شهر تهران :

مهدی چمران ساوه‌ای ۸۲ ساله، رئیس محترم ششمین دوره شورای شهر تهران معتقد است که هیچ راه حلی برای ترافیک شب عید تهران وجود ندارد. معتقد است که به جهار راه سیروس و مولوی سر زده و تجمع معتاد متجاهر ندیده است و .... ضمن حفظ احترام و جایگاه ایشان، باید پرسید که اصولا با این کبر سن، چرا در یک موقعیت اجرایی پرکار مثل شورای شهر تهران حضور دارند و کدامین گروه پشتیبان از حضور این نوع افراد در ریاست شورا متنفع می‌گردند؟ تهران ۱۲۶ گلوگاه ترافیکی دارد که مدیریتی متعهدانه در طول سال و با واسپاری امور به مناطق، می‌شد تحت کنترل قرار گیرند. اگر امروز می‌گویی که برای ترافیک شب عید تهران نمی‌شود کاری کرد، بدین دلیل است که کل سال را با بی خیالی گذرانده‌ای عموجان. طبیعی است که با این سن و سال، توان درگیری و چالش با مسائل و افراد را نداشته باشی. اما درباره تجمع معتادان متجاهر، لازم است راننده ات را عوض نموده و همجنین از عینک مناسب‌تر استفاده کنی. آسیب‌های اجتماعی با انکار، کم رنگ و پر رنگ نمی‌شوند برادر بزرگوار.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
حضور افرادی به این سن در مدیریت اجرایی ، یک نوع آسیب و آفت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین