پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
برخلاف تصور خیلی از سیاستمدارن که فکر می‌کردند مدرس خیابانی یا مهدی نیازی تصدی وزارت صمت را عهده دار شوند این تصور نادرست از آب در آمد.دکترعباس علی‌آبادی مدیرعامل فعلی گروه مپنا و معاونت اسبق وزیر نیرو در امور برق و انرژی و گزینه دوم دکتر ابراهیم سلیمی که دارای تجربه مدیریتی در راه اندازی طرح‌های صنعت خودروسازی در دهه ۸۰، طرح‌های توسعه معادن و فولاد، طرح ملی توسعه میادین نفت و گاز و پتروشیمی را در کارنامه خود دارا می‌باشد برای کرسی وزارت صمت در نظر گرفته شده اند.

شعار سال: برخلاف تصور خیلی از سیاستمدارن که فکر می‌کردند مدرس خیابانی یا مهدی نیازی تصدی وزارت صمت را عهده دار شوند این تصور نادرست از آب در آمد.

به گفته منابع معتبر و نزدیک به دولت و مجلس دو نفر در بررسی نهایی هستند که هر دو، موردتایید جمعی از نمایندگان مجلس قرار گرفته اند.

گمانه‌ها درباره گزینه‌های اصلی تصدی وزارت صمت و جانشین فاطمی امین
دکترعباس علی‌آبادی مدیرعامل فعلی گروه مپنا و معاونت اسبق وزیر نیرو در امور برق و انرژی و گزینه دوم دکتر ابراهیم سلیمی که دارای تجربه مدیریتی در راه اندازی طرح‌های صنعت خودروسازی در دهه ۸۰، طرح‌های توسعه معادن و فولاد، طرح ملی توسعه میادین نفت و گاز و پتروشیمی را در کارنامه خود دارا می‌باشد برای کرسی وزارت صمت در نظر گرفته شده اند.

همچنین گفتی است هر دو گزینه از محبوبیت بالایی در مجلس برخوردار هستند و مورد حمایت تشکل‌های صنعتی و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران و اتحادیه‌ها و اصناف قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۹۷۸۰، payamefori.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین