پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مسئولان به مردم وعده هایی بدهند که قابلیت عملی شدن داشته باشد .
شعارسال: فتح الله حقیقی عصر شنبه درآیین تکریم و معارفه فرماندار قدیم و سرپرست جدید شهرستان کرج که در سالن شهدای دولت برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود:هفته دفاع مقدس مظهر دینداری و عزت مردم جمهوری اسلامی است، در آن ایام مردم استعدادهای واقعی خود را به نمایش گذاشتند و مقوم های وحدت را به صورت عملی به دنیا اثبات کردند.

وی ادامه داد: اینکه در دنیای آشوب زده ، جمهوری اسلامی در حاشیه امنی قرار دارد به برکت انقلاب اسلامی شهدای اسلامی است.

حقیقی تصریح کرد: رمز پیروزی در دفاع مقدس و عبور مقتدرانه کشور از گردنه های پر پیچ و خم در سایه وحدت بوده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز وحدت و تن دادن به لوازم آن در خانواده بزرگ ایران، نیاز ضروری ماست،تصریح کرد: پس از این هم باید در خانواده بزرگ جمهوری اسلامی، وحدت نقش اصلی را داشته باشد و از آن مهمتر شهادت، ایثار و ایثارگری نباید هیچ گاه از جامعه ما محو شود.

معاون استاندار با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در سازمان ملل تصریح کرد: رئیس جمهوری با اقتدار کامل در سازمان ملل از ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی دفاع می کنند و پیام صلح ملت را به دنیا اعلام می نمایند به برکت رشادت های دفاع مقدس است و سبب ساز آن هم این است دنیا به جای تهدید از درب تکریم با ما وارد شده است و در معادلات منطقه هیچ فردی نمی تواند حقوق جمهوری اسلامی را پایمال کند.

معارفه علی قنبر زمانی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کرج محور دوم سخنان معاون استاندار را به خود اختصاص داد.

* در تغییر جایگاه ها از خانواده وزارت کشور جدا نمی شویم

حقیقی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار سابق کرج و تبریک به سرپرست جدید فرمانداری کرج گفت: همه ما جزو یک خانواده هستیم و لذا خوشحالیم در تغییر جایگاه ها از خانواده وزارت کشور جدا نمی شویم.

وی مهندس زمانی را نیز اینگونه معرفی کرد و افزود: ایشان از رزمندگان دفاع مقدس هستند. یک دوره بخشداری، سه دوره فرمانداری در دو صف و ستاد مدیریتی از سوابق و خدمات زمانی بشمار می رود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: سرپرست جدید فرمانداری کرج 10 سال تجربه مدیریت در عرصه های مختلف صنعتی و اقتصادی را دارند و از 28 سال سابقه خدمت، 22 سال تجربه مدیریت داشته اند.

وی افزود: امیدمی رود مدیران استان و شهرستان نیز همچنان مانند قبل حمایت ها و همکاری های لازم را در توسعه منطقه داشته باشند.

* رضایت مردم با شعار فریبی و دروغ حاصل نمی شود

حقیقی بیان کرد: انتظار عمومی که از همه مدیران و فرمانداران داریم این است که هویت ما در مدیریت خدمت بی منت به مردم است در غیراینصورت پُست ها آنقدر دوام و فخری ندارد.

معاون استاندار تصریح کرد: رضایت مردم با شعار فریبی و دروغ حاصل نمی شود چون مردم هوشمند ما نتیجه شعار و عوام فریبی را بیکاری پنهان و آفت مدیریت می دانند.

* سرعت تبلیغات از عمل در مدیریت پیشی نگیرد

وی افزود:مردم هیچگاه راضی نیستند که سرعت تبلیغات ما 700 کیلومتر در ساعت باشد و عمل مان 5 کیلومتر در سال باشد.

حقیقی بیان کرد: گروه و اتاق های فکر بسیار سودمند است ولی برای خدمت برتر به مردم نه برای منحرف کردن افکار عمومی نسبت به خدمت.

* عملکرد مستند و منصفانه ارائه دهیم

معاون سیاسی با بیان اینکه باید کمک کنیم تا در جامعه حرف های پاک باب شود، افزود: باید سخنانمان آگاهانه باشد،حرفی که میزنیم خودمان عمل کنیم، عملکرد ما منصفانه و مستند باشد.

حقیقی گفت: ما یک دولت هستیم پس باید یک صدا داشته باشیم و آن صدا را همه بشنوند.

* فرماندار با اقتدار در چارچوب قانون تصمیم بگیرد

وی انتظارات خود را نیز از فرماندار جدید کرج بیان کرد و گفت: با اقتدار حدود اختیارات خودمان را مراعات کنیم و نه وا بدهیم و نه خارج از اختیارات خود عمل کنیم،کاری نکنیم که نتیجه آن سبب زحمت و عدم آرامش برای مردم شود اگر چنین کاری شده هم باید منطقی آن را اصلاح کرد.

حقیقی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز عنوان کرد:انتخابات حق الناس است، هیچ کس حق ندارد بیشتر از قانون مطالبه کند و نظارت دقیق از اکنون و حتی رصد رفتارهای گذشته و اجرای قاطعانه قانون عین عدالت است.

* اقتصاد مقاومتی اولویت اول اقدام است

وی با تأکید بر اینکه باید ایجادبستر لازم برای تشکیل خانه احزاب و سمن ها را داشته باشیم، وظایفی که فرماندار بصورت ویژه باید به آنها بپردازد را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: گام اول اقتصاد مقاومتی است،باید از تمام ظرفیت های موجود شهرستان برای بسترسازی مناسب و توفیق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

* پیشگیری از آسیب های اجتماعی مغفول نماند

حقیقی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را گام دوم در اجرای برنامه های فرماندار اعلام کرد و افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خصوصاً در موضوعاتی نظیر اعتیاد،طلاق، حاشیه نشینی و بی بند و باری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، باید برنامه های اجرایی مشخص در بلند مدت و کوتاه مدت داشت.

* فرایند خدمت به مردم در داخل شهرستان انجام پذیرد

وی افزود: باید بطور دقیق و مشخص هر کس وظیفه خود را انجام دهد و هیچ وظیفه ای از شهرستان به استان ارجاع نشود هر گونه طرح، برنامه و تصمیم باید با بررسی تمام جوانب باشد تا اثر لازم را داشته باشد.

معاون استاندار در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ تکریم ارباب رجوع گفت:تکریم زمانی است که نتیجه اقدام ما در بین وجدان عمومی هم وجود داشته باشد و هم احساس شود.

* وعده هایی ندهیم که عملی نیست

وی تصریح کرد: وعده های بدون عمل به مردم ندهیم؛بدانیم آرامش و امنیت، از وحدت و یکدلی مدیران، مسئولان و مردم حاصل می شود.باید وحدت مدیریت در شهرستان و استان حفظ شود.

* قانون میثاق نامه عملکرد مسئولان باشد

حقیقی گفت:همه باید در عمل بر مدار و محور قانون حرکت کنیم، میثاق ما باید قانون باشد و زمینه ای آماده کنید تا مردم بتوانند بدون واسطه حرفشان را بزنند.

معاون استاندار همچنین تصریح کرد: فرماندار، بخشداران و مدیران در منطقه تحت خدمت مستقر باشند.

حقیقی با تأکید بر دوری جستن از اقدامات عوام فریبانه گفت:هر شخصی و نهادی باید به وظیفه قانونی خود عمل کند و در اموری که ربطی به وظایفش ندارد، نپردازد تا زمینه ایجاد بیکاری پنهان فراهم نشود.

وی افزود: انرژی خود را صرف کارهای فرسایشی که نتیجه آن ایجاد هزینه برای مدیریت است پرهیز کنیم.

جدی گرفتن موضوع اطلاع رسانی از دیگر تأکیدات معاون استاندار بود.حقیقی گفت:اگر اطلاع رسانی جدی گرفته نشود زمینه رشد عوام فریبی ایجاد می شود،مردم از نتیجه کار آن نهاد که توسط آحاد کارکنان شریف حاصل شده محروم می شوند.

وی افزود:سهل انگاری نسبت به اجرایی نمودن منویات امام راحل و مقام معظم رهبری که تأکید به گزارش عملکرد داشته و دارند صورت نگیرد.

حقیقی در محور دیگری گفت: در سال 95 میزبان بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز هستیم و امیدواریم برکت نماز گشایش های خوبی در استان باشد.

وی افزود:میزبان رئیس جمهور محترم و هیات دولت نیز هستیم، یقین دارم مردم سرافراز استان استقبال با شکوهی از منتخب خود خواهند داشت.

* مقدمات انتخاباتی سالم فراهم می شود

حقیقی تصریح کرد: در سال 96 ، 2 انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را خواهیم داشت که شروع آن از ماه آینده خواهد بود.

معاون استاندار البرز افزود: از فرماندار جدید کرج و مدیران شهرستان انتظار می رود که بدانیم هویت ما خدمت بدون شعار و بی منت به مردم است چرا که این پست ها داوم و فخر ندارد.

وی خاطرنشان کرد:رضایت مردم با شعار، عوام فریبی و تبلیغات محقق نمی شود، بلکه وجدان عمومی باید این مهم را احساس کند و این امر را نیز ما تعیین نمی کنیم.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کرج: منشور دولت تدبیر و امید فصل الخطاب عملکرد مدیران

در پایان این مراسم نیز علی قنبرزمانی در سخنانی کوتاه منشور دولت تدبیر و امید را فصل الخطاب عملکرد خود دانست و گفت: جلب رضایت مردم، گزارش دروغ به مردم ندادن و صداقت از اصول این منشور است.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کرج تصریح کرد:مدیران شهرستان باید منشور دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

زمانی ادامه داد: امروز همه باید در راستای سیاست های دولت گام برداریم و تلاش وافری داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت دستاوردهای خوبی داشته که با همراهی بیشتر از طریق آن می توان به توسعه دست یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، تاریخ انتشار: 3 مهر 1395، کدخبر: 675271، www.alborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین