پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
افروز بهرامی گفت : کاش محدودیت ها تا این حد من و معلولین را رنج نمیداد ولی قول می دهم این دختر هنرمند ناتوان را به خواسته اش برسانم.
شعارسال: دکتر افروز بهرامی در حاشیه برگزاری یک برنامه برای معلولین ذهنی که در تالار نژاد فلاح برگزار شد به خبرنگار "تیتر1"گفت : من خیلی دوست دارم تک تک این بچه ها را که از نعمت سلامتی کامل محروم هستند به آرزویشان برسانم ولی محدودیت ها دست مرا بسته است.

وی ادامه داد: اگر بگویم که من بیشتر از این بچه ها رنج می کشم و خواب ندارم دروغ نگفته ام زیرا مسئولیت سنگینی بر دوش من است ولی چکنم که حداقل ها را نیز با سختی می توان برایشان تهیه کرد.

مدیر کل بهزیستی استان البرز در حالی که نقاشی هدیه شده دختری معلول به وی را در دست دارد می گوید : این دختر در همین مکانی که هستیم و در حال اجرای برنامه ، چنین نقاشی های قشنگ و پر رنگ و لعابی را میکشد و آرزویش شرکت در مسابقات نقاشی ژاپن است و من در همین جا قول می دهم او را به خواسته و آرزویش برسانم.

در پایان مدیر کل بهزیستی استان البرز به دختر معلول تصمیم خود را میگوید و وی از این خبر بسیار شادمان می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، تاریخ انتشار: 8 دی 1393، کدخبر: ۳۳۷۳۴، www.atraknews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین