پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مدت مدیدی است که مسوولان شهرستان پردیس توجه کمی به وجود عیوب بسیار در تیر برق های شهر بومهن ندارند.

شعارسال: الکتریسیته که در کشور ما با نام برق شناخته می شود همواره موجب رشد و ارتقای جامعه بوده اما در مواردی خطراتی نیز به همراه داشته است.

این نیرو که چندین سال است سرتاسر دنیا را به تسخیر خود دراورده در موارد متعددی در تامین امنیت مردم نیز تاثیرات بسزایی داشته است، که روشنایی سطح معابر نمونه ای از این موارد است.

برق گرفتگی و آتش سوزی خطراتی است که بوسیله این نیرو بوجود آمده و بسیاری از هموطنان را در معرض خطر قرار داده یا جانشان را گرفته است.

در برخی مواقع وسایل برقی معیوب بوده و سبب بروز مشکل می شوند، اما این بار در شهر بومهن خطر دیگری جان شهروندان را تهدید می کند و آن خطرات بوجود آمده توسط تیر برق های معیوب است.

زمانی حدود ۳ سال از برگزاری جلسه شورای اداری با حضور ایرج بیگدلو که نخستین فرماندار شهرستان پردیس است می گذرد.

وی در یکی از جلسات شورای اداری که در سالن جلسات شرکت عمران شهر پردیس برگزار شد، گزارشی تصویری از وضعیت نابسامان تیر های برق شهر بومهن ارائه کرده و خواستار توضیحات مسوول اداره برق شهرستان شد.

بیگدلو در جلسات بعدی نیز این موضوع را پیگیری می کرد، اما هر بار با عدم فعالیت از سوی این اداره مواجه می شد.

نخستین فرماندار شهرستان پردیس در یکی از جلسات با ارائه مهلت ده روزه خواستار رسیدگی جدی به موضوع شد که آن هم به سرانجام مقصود نرسید.

مهاجر دومین فرماندار شهرستان پردیس نیز در جلسه ای به بررسی وضعیت این تیرهای برق پرداخت اما گذشت زمان سبب شد این مشکل به فراموشی سپرده شود.

اداره برق شهرستان پردیس مدتی است نسبت به تعویض تیرهای برق معیوب اقداماتی را آغاز کرده اما روند کند پیشرفت این امر سبب شده هم مکانی که برای جمع آوری تیرهای برق معیوب در نظر گرفته شده چهره ای نامناسب پیدا کند و هم روند ایجاد امنیت به کندی پیش رود.

امروز نیز بار دیگر یکی از تیرهای برق بومهن حادثه آفریده و جان یک شهروند را تهدید کرد. سقوط تیر برق برروی یک خودروی پژو که خوشبختانه آسیب جانی برای کسی در پی نداشت مشکل روانی بسیاری بین مردم ایجاد کرد.

از آنجاییکه پس از گذشت سه سال هنوز مشکلات موجود برطرف نشده امیدواریم این حادثه دلیلی برای پیگیری جدی تر موضوع از سوی مسوولان مربوطه باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه خبری پردیس خبر ، تاریخ انتشار خبر 15 آذر 1395، کدمطلب: 11351 ،www.pardiskhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین