پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
مسئول روابط عمومی فروشگاه رفاه ضمن ممانعت از حضور خبرنگاران در نشست خبری مدیر عامل فروشگاه رفاه، گفت: ما می توانیم در خدمت شما باشیم و می توانیم قرار مصاحبه ای را برای شما فراهم کنیم و قدم شما روی چشم ماست. اما در این نشست فقط رسانه هایی می توانند حاضر شوند که برای این مراسم دعوت شده اند. این اقدام شما که دعوت نشده به نشست خبری بیایید کار خوبی نیست و شما بدون دعوت آمدید.

شعارسال: صبح روز دهم بهمن ماه، نشست خبری فرشید گل زاده کرمانی مدیر عامل فروشگاه رفاه که پیش از این فیش های نجومی وی نیز در رسانه ها منتشر شده بود، برگزار شد و در اقدامی عجیب و غیر حرفه ای از حضور برخی خبرنگاران رسانه های مختلف از جمله ما که فیش حقوق مدیر عامل این فروشگاه را منتشر کرده بودیم، در این نشست ممانعت بعمل آمد.

این نشست که اتفاقا بلافاصله پس از انتشار فیش های نجومی مدیر عامل فروشگاه رفاه برگزار شد، تنها با حضور و دعوت از چند رسانه برگزار شد و خبرنگارانی که به واسطه اطلاع از سایر رسانه ها از زمان و مکان این نشست مطلع شده بودند، پشت درب های ساختمان مرکزی فروشگاه رفاه ماندند و اجازه حضور در نشست به این رسانه ها داده نشد تا مشخص شود نشست خبری آقای مدیرعامل قرار است به صورت گزینشی و بدون حضور برخی رسانه ها برگزار شود.

در همین خصوص در تماس با فاطمه توکلی مسئول روابط عمومی فروشگاه رفاه از این اقدام غیر حرفه ای گلایه کردیم؛ توکلی نیز در پاسخ اظهار داشت: نشست خبری ما محدود است و رسانه های رسمی از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار را فقط دعوت کرده ایم.

مسئول روابط عمومی فروشگاه رفاه در واکنش به این سوال که آیا این اقدام غیرحرفه ای و گزینشی نیست، عنوان کرد: این اقدام گزینشی نیست و رسانه های مختلفی حضور دارند؛ ما محدودیت فضا داریم و به همین دلیل نتوانستیم از تمام رسانه ها برای حضور در نشست دعوت کنیم.

وی همچنین افزود: ما فقط در خدمت رسانه هایی هستیم که از آنها دعوت بعمل آوردیم؛ در حال حاضر هم به دلیل تعمیرات سالن کنفرانس، محدودیت فضا داریم و به همین دلیل فقط از رسانه های رسمی دعوت کردیم تا در نشست حاضر شوند.

توکلی خاطر نشان کرد: شما نمی توانید جای ما تصمیم بگیرید که کدام رسانه را دعوت کنیم و کدام رسانه را دعوت نکنیم؛ نشست خبری ما با خبرگزاری های رسمی کشور است و ما به غیر از این رسانه ها، خبرگزاری دیگری نداریم. که بخواهیم از آنها دعوت کنیم.

مسئول روابط عمومی فروشگاه رفاه در پایان ضمن ممانعت از حضور خبرنگاران در نشست خبری مدیر عامل فروشگاه رفاه، گفت: ما می توانیم در خدمت شما باشیم و می توانیم قرار مصاحبه ای را برای شما فراهم کنیم و قدم شما روی چشم ماست. اما در این نشست فقط رسانه هایی می توانند حاضر شوند که برای این مراسم دعوت شده اند. این اقدام شما که دعوت نشده به نشست خبری بیایید کار خوبی نیست و شما بدون دعوت آمدید.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار خبر 10 بهمن 1395، کدمطلب: 1020447 ،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
می گن فروشگاه رفاه برای فروش بعضی اقلام درصد می گیره راسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین