پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دستگاه دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی باید برای جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار فعال شود.

شعار سال: سردار یوسف مولایی با محکومیت جنایت علیه مردم مظلوم مسلمان میانماراظهار داشت: کشتار در میانمار به نوعی با هدایت هوشنمدانه در پس ماجرادر حال جریان است و آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اسلامی در این وقایع تکان دهنده عامل بوده یا سکوت اختیار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان جهان اسلام در حال سوءاستفاده از این نسل‌کشی هستند، افزود: آنچه که مشخص شده است برخی از گروه‌های آدم‌کش دولتی یا افراطی دیگر آموزش دیده کشورهای خارجی هستند و بایدتمام مسلمانان در برابر این جنایت‌ها متحد شوند والا این جنایت گریبان دیگر کشورها را نیز خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اضافه کرد: باید دولت ما مثل دولت‌های مسلمان دیگر حتما در حوزه دیپلماتیک برای برطرف کردن این مسئله و جلوگیری از این کشتار مسلمانان فعال باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 18 شهریور 96، کدمطلب:1513905، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین