پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
دهمین جلسات شورای شهر تهران فردا برگزار خواهد شد، این در حالی است که تا کنون افراد زیادی همچون وزیر رفاه، شهردار و معاونان آنان حضور داشتند؛ از این رو فردا نیز بناست با حضور برخی مسئولین مواردی در دستور کار قرار بگیرد.

شعارسال: دهمین جلسات شورای شهر تهران فردا برگزار خواهد شد، این در حالی است که تا کنون افراد زیادی همچون وزیر رفاه، شهردار و معاونان آنان حضور داشتند؛ از این رو فردا نیز بناست با حضور برخی مسئولین مواردی در دستور کار قرار بگیرد.


در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دهمین جلسه خود میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهند بود تا در جریان برنامه ها و اقدامات این وزارتخانه در خصوص نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران قرار گیرند. 

همچنین در این جلسه بنا است از میان اعضای شورای شهر تهران نمایندگی جهت عضویت در هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و نیز در اجرای بندهایی از مصوبه انتقال بخشی از صنوف به خاور شهر انتخاب خواهند شد. 

 از سوی دیگر بنا است نمایندگانی از اعضا جهت عضویت در مصوبه اصلاحیه مجوز انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به اراضی تالاب بهرام از دیگر دستورات جلسه آتی شورای پنجم شهر تهران خواهد بود.

متاسفانه با گذشت ده جلسه از صحن علنی شورای شهر همچنان انتخاب نمایندگان ادامه دارد و تا کنون  مشکل خاصی در بدنه شهری بررسی نشده است؛ در جلسات گذشته نیز موضوعات دست چندم ساختمان های نا ایمن در دستور قرار گرفته که متولیان امر به ارائه گزارش های سوخته اکتفا کرده و هیچ اقدام خاصی صورت نگرفت. 

بر این اساس در دهمین جلسه شورای شهر تهران نیز بنا است تا همچنان نمایندگان ستادهای مختلف انتخاب شوند؛ این در صورتی است که تا کنون انتخاب نمایندگان وقت زیادی از جلسات را گرفته است و عموما دیده می شود یک فرد چندین نمایندگی را بر عهده می گیرد و تنها سمت ها بر عهده افراد قرار می گیرد و با گذشت چندین جلسه موضوعات مشخصی تنها عنوان می شود و بدون ارائه راهکار یا تصویب مصوبه به حال خود رها می شود و این دور بنا است در دهمین جلسه شورای شهر تهران نیز تکرار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تیترشهر، تاریخ انتشار 10مهرماه 96، کدخبر: 52710 ، www.titresahr.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین