پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
شهردار تهران به موضوع حیات شبانه در پایتخت اشاره کرد و گفت: حیات شبانه با همکاری نیروی انتظامی، وزارت کشور و شورای تامین آغاز شد و با استقبال بسیاری مواجه شد.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید کل فرایند صدور پروانه ماشینی شود، گفت: باید تلاش کنیم هیچ رانت اطلاعاتی برای کسی وجود نداشته باشد.

سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران گفت: مهم‌ترین دغدغه من حفظ باغات و فصای سبز است. وی با بیان اینکه ما باغات را تغییر کاربری نمی‌دهیم، گفت: اولویت ما تملک باغ‌های تهران برای حفظ آنان است. به گفته شهردار تهران، احیای بناهای تاریخی برای ایجاد جاذبه‌های تفریحی جز برنامه‌های شهرداری است.
وی در خصوص ورزش همگانی در شهرداری تهران گفت: ورزش همگانی بخصوص در روزهای تعطیل برنامه‌ریزی شده است. شهردار تهران به موضوع حیات شبانه در پایتخت اشاره کرد و گفت: حیات شبانه با همکاری نیروی انتظامی، وزارت کشور و شورای تامین آغاز شد و با استقبال بسیاری مواجه شد.
افشانی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه شفاف سازی مهم ترین بخش مبارزه با فساد است، گفت: با بستن و تهدید فساد کم نمی‌شود. وی ادامه داد: باید در تمام تهران مشخص کنیم که میزان ساخت و ساز در هر خیابان چقدر بوده است.

افشانی افزود: باید کل فرایند صدور پروانه ماشینی شود و باید تلاش کنیم هیچ رانت اطلاعاتی برای کسی وجود نداشته باشد. شهردار تهران در خصوص استخدام در شهرداری گفت: اگر قرار است نیرو استخدام کنیم باید تمام شرایط استخدام روی سایت باشد. وی با بیان اینکه شهرداری را با پنجاه و پنج هزار میلیارد بدهی تحویل گرفتم، گفت: بدهی‌ها را به مرور پرداخت خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو ، تاریخ انتشار 6شهریور 97، کدمطلب: 372182، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا این همه مدیر نالایقی که هست و همشون هم مشکلات رو بخوان بندازن گردن مدیریت قبلی کی میفهمه؟ اصلا کی این وسط قراره که پیگیری کنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
ای کاش یه سایتی طراحی بشه برای شفافیت ها و مدارک و حرف های مدیران رو با سند بذارن توش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
رقم کمی نیست! واقعا میشه باهاش خیلی از شهر ها و استان های دور افتادمون رو دوباره از نو احیا کرد! فقط سوال اینه که این همه بدهی برای چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین