پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر در خصوص افزایش جریمه قطع درختان در تهران گفت: میزان جریمه نسبت به سنوات قبل ۱۲.۵ درصد افزایش یافت.

شعار سال: زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از طرح سامانه فضای سبز شهر تهران خبر داد و گفت: کل فضای شهر تهران اعم از پارک‌ها، بوستان‌ها معابر شهر در این طرح گنجانده شده، این یک سامانه برخط است و بعد از بارگذاری تمامی اطلاعات بوستان‌ها در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این کار در راستای شفاف‌سازی و در دسترس بودن اطلاعات و فضای سبز صورت می‌گیرد گفت: فعلا این طرح را پیشنهاد داده‌ایم تا در شورا مورد بررسی قرار گیردنوری در خصوص قیمت قطع درختان گفت:‌ ارزش درختان مطابق با نرخ تورم نیست. ارزش درخت به ارزش اکولوژی و میزان فواید آن بستگی دارد اینکه چه میزان اکسیژن و چقدر کربن تولید می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر گفت:‌ از سال 95 تعرفه قطع درخت تغییر نکرده بود که ما این تعرفه را مورد بازنگری قرار دادیم و تعرفه جدید به تصویب رسیدبه گفته نوری،‌اگر درختی در ملک خصوصی یا بر گذر قطع شود باید مالک جریمه پرداخت کند به عنوان مثال درختی با بن 15 تا 30 سانت اگر قطع شود جریمه پایه آن 650 هزار تومان است که با ضریب سه محاسبه می‌شود و دو برابر محیط بن درخت باید کاشته شود.

وی ادامه داد: جریمه به صورت سانت به سانت انجام می‌‌شود.

عضو شورای شهر تهران در خصوص افزایش نرخ قطع درخت نسبت به تعرفه سالیان گذشته گفت: 12.5 درصد تعرفه افزایش یافته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 26 آذر 97، کد مطلب: 13970926000667، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
سانت به سانت باغات شمیرانات خراب شدند کی فهیمد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین