پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۸۲۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم معارفه دبیر جدید این شورا گفت: «محمدرضا مخبر» پشتوانه بسیاری از طرح‌های افتخارآفرین شوراست و طرح تحول آموزش و پرورش از تلاش‌های وی است.ضرغامی ادامه داد: مخبردزفولی در سطح بالا تمام ویژگی‌های فرهنگی و علمی را بدون فراز و نشیب در خود جمع کرده است و در دین و اعتقادات به نظام و رهبری فوقالعاده است و هرجا ما کمی کج رفتیم یکی از کسانی که سعی می‌کند در جایگاه اصل نظام بحث کند، مخبر است.

شعار سال: عزت الله ضرغامی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم معارفه دبیر جدید این شورا در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: به حجت‌الاسلام عاملی که اعتماد رهبر معظم انقلاب و اعضای شورا را گرفته است تبریک می‌گویم.

وی عاملی را فردی عالم، دلسوز و خونگرم خواند که با جدیت روشنگری می‌کند، راه حل ارائه می‌دهد و از موضع بزرگواری با مسائل برخورد می‌کند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: افراد معمولا پس از اینکه مدیر می‌شوند بی‌انگیزه می‌شوند و این مساله آسیب بزرگی است؛ ولی حجت‌الاسلام عاملی همواره با انگیزه کار می‌کند و امیدواریم در شورا هم منشا خدمات باشد و جواب اعتماد رهبری و اعضای شورا را بدهد.

ضرغامی ادامه داد: مخبردزفولی در سطح بالا تمام ویژگی‌های فرهنگی و علمی را بدون فراز و نشیب در خود جمع کرده است و در دین و اعتقادات به نظام و رهبری فوقالعاده است و هرجا ما کمی کج رفتیم یکی از کسانی که سعی می‌کند در جایگاه اصل نظام بحث کند، مخبر است.

ضرغامی گفت: مخبر پشتوانه بسیاری از طرح‌های افتخارآفرین شوراست. طرح تحول آموزش و پرورش که رهبری بارها به جای ۲۰۳۰ بر روی آن تاکید کرده‌اند از تلاش‌های مخبر است.

وی افزود: هرگاه دبیرخانه طرحی را آماده و به اعضای شورا ارائه می‌دهد از پختگی قابل قبولی برخوردار است و افراد بزرگی فقط بخاطر ارتباط با مخبر کارشناسی‌ها را انجام می‌دادند.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: مخبر بسیاری از مسائل را در دبیرخانه شورا پخته کرده و در صحن مطرح کرد و به صورت سند مصوب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 25 دی 97، کدخبر: 13971025000889، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین