پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
پیروز حناچی در رابطه با توسعه موتورهای برقی در پایتخت گفت: بناست موتورهای برقی در پایتخت توسعه پیدا کند و از زیر ساخت‌های دوچرخه برای این امر سود خواهیم برد.
شعارسال: پیروز حناچی در رابطه با توسعه موتورهای برقی در پایتخت گفت: بناست موتورهای برقی در پایتخت توسعه پیدا کند و از زیر ساخت‌های دوچرخه برای این امر سود خواهیم برد.
 
 روز گذشته محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن انتقاد از عدم توجه به توسعه موتورهای برقی از سوی شهرداری تهران تردد موتورهای دوگانه سوز را خلاف قانون دانست.
 
پیروز حناچی، شهردار تهران، در رابطه با توسعه موتورهای برقی در پایتخت گفت: در این رابطه برنامه داریم. مرکز نوآوری تشکیل داده‌ایم و به صورت پایلوت این کار را انجام می‌دهیم.
 
شهردار تهران افزود: برای موتور برقی‌ها مسیر ویژه درست می‌کنیم و در حال توسعه این امر هستیم.
 
او در پاسخ به این سوال که چه زیر ساخت‌هایی برای تردد موتورهای برقی در نظر گرفته شده است؟ اظهار کرد:  موتور برقی یا اسکوتر از لاین دوچرخه‌ها استفاده خواهند کرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:    20 آذر 1398،کدخبر:   934781 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
فقط رفتن سراغ طرح های شیک غربی بدون برنامه برای معضلات و ساختار های اصلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین