پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: هنوز مجوز کتبی شروع اردو‌ها به دست ما نرسیده، اما بزودی اردو‌های کشتی شروع می‌شود.
شعار سال: محمد ابراهیم امامی در مورد چرایی عدم برگزاری اردو‌های تیم ملی کشتی اظهار داشت: این درست است که بعضی رشته‌های ورزشی تاریخ شروع اردوهایشان را اعلام کردند، اما شروع تمرینات هر رشته‌ای با دیگر رشته ورزشی می‌تواند متفاوت باشد. در حال حاضر ما مجوز شفاهی برگزاری اردو‌ها را داریم، اما ابلاغیه کتبی به ما داده نشده است.

امامی در این باره ادامه داد: اولویت اول فدراسیون حفظ سلامت کشتی‌گیران و مربیان است. ما باید بر اساس یک دستورالعمل مشخص گام برداریم تا خدای ناکرده مشکلی حتی برای یک نفر پیش نیاید. ضمن اینکه تمرینات ما باید در هر شرایطی هدفمند باشد.

سخنگوی فدراسیون در مورد هدفمند بودن تمرینات کشتی گفت: پیش از این اتحادیه جهانی کشتی برای آذرماه مسابقات جهانی را در نظرگرفته بود. حالا هم قرار است اواخر شهریورماه نظر قطعی این برگزاری یا عدم برگزاری به ما اعلام شود. پس در درجه اول باید بدانیم چه مسابقاتی پیش رو داریم تا بعد برای آن طراحی تمرین کنیم.

امامی درباره وضعیت آمادگی کشتی گیران برای المپیک توکیو تاکید کرد: ما در این مدتی که درگیر کرونا بودیم وضعیت تمرینی بچه‌ها را زیر نظر داشتیم و مربیان از راه دور شاگردانشان را زیر نظر داشتند؛ با این حال با شروع تمرینات اردویی به هماهنگی بهتر و بیشتری خواهیم رسید.

داور بین المللی کشتی ایران با اشاره به نحوه برگزاری لیگ برتر و حواشی رخ داده پیرامون آن تصریح کرد: عده‌ای اعتقاد به تمرکز مسابقات در یک شهر دارند و عده‌ای ترجیح می‌دهند این رقابت‌ها دوره‌ای در شهر‌های مختلف باشد. فعلا مجوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای به فدراسیون کشتی داده نشده است. البته بزودی آقای دبیر با آقای نمکی وزیر بهداشت جلسه‌ای خواهند داشت تا چگونگی برگزاری مسابقات لیگ را بررسی کنند. باید پروتکل و شیوه‌نامه مشخصی برای برگزاری پروسه لیگ تنظیم شود.

پس از بازسازی سالن کشتی توفیق جهانبخت برخی‌ها مدعی شدند که این سالن در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت. امامی در این باره توضیح داد: در جلسه‌ای که قبلا آقای سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی داشتند قرار بر تعاملات ویژه‌ای بین طرفین شد. یکی از این تعاملات راه‌اندازی آکادمی باشگاه کشتی استقلال بود تا از ظرفیت این باشگاه مردمی و پرطرفدار برای جذب کشتی‌گیران نوجوان و جوان استفاده شود. اتفاقی که در نهایت به سود کشتی خواهد بود. از همینجا از مسئولین باشگاه پرسپولیس و هر باشگاه پرطرفدار دیگری دعوت می‌کنیم تشریف بیاورند و با فدراسیون کشتی برای راه‌اندازی آکادمی‌های خود به توافق برسند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 10 شهریور  1399، کد خبر: 1642334،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین