پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
محمدرضا حیدری در صدوچهارمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حادثه خونین ۱۷ شهریور یا همان جمعه سیاه نقطه عطفی در جریان مبارزه مردم ایران بود.
شعار سال : محمدرضا حیدری در صدوچهارمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حادثه خونین ۱۷ شهریور یا همان جمعه سیاه نقطه عطفی در جریان مبارزه مردم ایران بود و شهادت مردم ما در آن روز نقطه آغازی برای ایجاد موج جدید در سراسر کشور برای ایستادگی در باب موضوعات انقلاب شد.

رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: ۱۷ شهریور همچنین مصادف با روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی است. در بسیاری از کشور‌ها باسواد‌شدن آخرین بی‌سواد را جشن می‌گیرند. آمار‌ها نشان می‌دهد هنوز نتوانسته‌ایم بی‌سوادی را در کشور ریشه‌کن کنیم. هر سال تعدادی به جمعیت بی‌سواد کشور افزوده می‌شود و این اتفاق جای بسی تأمل دارد.

وی افزود: در سال گذشته بر اساس تفاهم‌نامه شهر یادگیرنده کمک کردیم آمار بی‌سوادی در مشهد از بازه چهارساله به دو سال تقلیل یابد. این کمک شورا و مدیریت شهری به موضوع باسوادی است.

وی تأکید کرد: سالروز درگذشت آیت‌الله طالقانی را در پیش داریم. این انسان فرهیخته بیش از نیمی از عمر هفتادساله خود را در زندان و تبعید و مبارزه با رژیم پهلوی گذراند.

حیدری ادامه داد: ۲۱ شهریور روز سینما از به‌روز‌ترین هنر‌های معاصر است. سینمای ایران با رویکرد اجتماعی نقش بسزایی در حوزه فرهنگ دارد.

وی گفت: آغاز سال تحصیلی را به استادان، معلمان و دانش‌آموزان تبربک می‌گویم. با همه نقد‌هایی که به موضوع بازگشایی مدارس وجود دارد، اما باید همه به کمک مدارس بیاییم به‌ویژه در مدارسی که پروتکل‌های بهداشتی نمی‌تواند به‌خوبی اجرا شود. مانند همیشه کمک به مدارس کم برخوردار را اولویت خود قرار دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:shahraranews.ir،۴۱۹۶۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
مشهد در زمينه بي سوادي و ريشه كردن اون نسبت به ساير استان ها خيلي سرامد تره و شكي نيست در اينده نزديك ميتونه اينكارو بكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین