پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
عضو هیات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ضمن تشریح نشست پنجشنبه این هیات، از برگزاری جلسه‌ای با حضور قالیباف به‌منظور پاسخگویی به سوال‌های نمایندگان خبر داد.

شعار سال: محمود صادقی با اشاره به برگزاری نشست ظهر پنجشنبه هیات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران اعلام کرد: جلسه امروز به‌منظور انجام هماهنگی‌های بیشتر میان اعضای تیم تحقیق و تفحص برای ادامه کار انجام گرفت.

او گفت: با توجه به این‌که پس از بررسی گزارش‌ها و پاسخ‌های شهرداری تهران به سوال‌هایی که تیم تحقیق و تفحص ازطریق کمیسیون عمران مطرح کرده بود، به این نتیجه رسیدیم که این توضیح‌ها کامل نیست و کفایت نمی‌کند لذا به کمیسیون اعلام کردیم و برای انجام هماهنگی‌های بیشتر میان اعضا نسبت به برگزاری این نشست اقدام کردیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که شهرداری مرتکب تخلف‌های گسترده شده، پس از نشست امروز هیات تحقیق و تفحص از شهرداری، با تعدادی از شهروندان شاکی از شهرداری تهران تشکیل جلسه دادیم.

او ادامه داد: در این نشست برخی از شهروندان شکایت‌هایی را مطرح کردند که به برخی از محورهای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ازجمله بحث واگذاری‌ها، تغییر کاربری‌ها و تصرف‌های غیرقانونی ارتباط داشت.

صادقی همچنین اعلام کرد: همچنین پس از این‌که درباره ناکافی بودن توضیح‌ شهرداری تهران به سوال‌های هیات تحقیق و تفحص به کمیسیون عمران گزارش دادیم، این کمیسیون با دعوت از قالیباف برای روز سه‌شنبه دو هفته آینده قرار جلسه تنظیم کردند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایلنا، تاریخ انتشار: 12 آبان 1395، کد مطلب: 425319 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین